Køb af ur - giv din mening
Det lyder interessant peter.. Det vil jeg helt sikkert se frem til! Icon_e_smile Tak for tippet.
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S
Svar
Jeg har nu talt lidt pr mail med jenslh, og han har fortalt mig en del om det junkers ur, og det er bestemt et ur jeg overvejer kraftigt at smide penge efter.. Hvis nogen har denne model vil jeg sætte pris på et lille review, og så tage stilling derefter..

Og der ud over er jeg stadig interesseret i at høre jeres mening om div. andre ure som jeg skulle kigge på inden jeg bestemmer mig.. Jeg kan ligesom fornemme at det er lidt af en jungle jeg bevæger mig ud i her.. Jeg anede ikke at der fandtes så mange forskellige muligheder, og iøvrigt gode historier om de forskellige modeller! Icon_e_smile
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S
Svar
Nå.. Men det lader ikke rigtig til, at flere vil komme med deres mening, så det er bare i orden.. Umiddelbart vil jeg tro, at jeg så holder fast i det junkers, men har endnu ikke købt noget. Tak for jeres tid, til alle de der har deltaget!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)