Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Grunden til at speedmaster med safirglasbagside er så meget dyrere er ikke kun på grund af glasset men mest på grund af finishen af værket den uden glas har for eksempel en af armene i chronographen i hvid plastic hvor armen i den med glasbagside er i stål og med fine slibninger på værket.
MVH Peter
•
Svar: 15
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej alle.
Tusind tak fordi I gider og kan lade lidt Jeres viden hjælpe mig på vej.
Jeg har lige været nede og prøve en speedmaster i den lokale ur forretning, og jeg må indrømme at størrelsen stadig er et issue.
I går aftes var jeg så heldig at prøve et Big Pilot, og selvom det er for stort, så er det tættere på hvad der passer til mit håndled.
Jeg håber inderligt på at Omega hopper med på vognen og laver en større model, ligesom IWC har øget størrelserne på et par af deres modeller. De har jo allerede lavet deres Railmaster XXL, men om det er en parodi på trenden, en marketing gimmick eller et seriøst kort til porteføljen, er jeg lidt i tvivl om.
Der er da helt sikkert dem der rynker lidt på næsen af storhedsvanviddet i branchen, hvor det er Pannies, Big Pilots og hvor er pigerne begynder at gå med drengenes ure, men det er vel bare en periode vi er inde i.
Jeg vil fortsætte jagten på mit drømme ur, og I skal have tusind tak for det værdifulde data.
Mvh
Adam
•
Svar: 2
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
jeg har kig på et omega speedmaster shumacker rødt med tire case fra 96 hvad skal sådan et ur koste og er det værd at købe det ser vildt lækkert ud
Pfht Rune
•