16-05-2014, 10:07 AM
Citat:ligesom det er lykkedes at printe menneskelige organer!
WOW !!
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !
|
Kopi ur destrueret
|
|
16-05-2014, 10:07 AM
Citat:ligesom det er lykkedes at printe menneskelige organer! WOW !! Vh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
16-05-2014, 10:37 AM
mikkelf: kig lige en ekstra gang på hvad jeg skriver
Jeg siger IKKE at grundloven giver lov til noget med kopi vare, Og der er slet ikke tale om at gå i selvsving. Det handler heller ikke om hvor vidt man har tænkt sig om eller ej, Det gjorde det kun hvis den anklagede påstod at han ikke anede at uret var falsk..... Det handler om (mener jeg) at manden dybest set er dømt Uden at tvivlen er kommet den anklaget til gode, Da skyld spørgsmålet ikke er tydeligt belyst/afgjort og det (like it or not) skulle ikke kunne finde sted, i et retssamfund som vores uden at det krænker vores rettigheder. Syntes også jeg ret tydeligt skrev at det var MIT synspunkt, Så det handler om hvordan JEG ser grundloven, at du ser noget helt andet er da cool nok. Det her er en princip sag ( hvilke der også tydeligt bliver givet udtryk for) Som dybest set kan flytte på nogle af de rettigheder vi i grundloven og retsplejeloven er sikret her i landet, De er med til på mange måde at gøre vores samfund stærkt og beundret. Og de kan helt uden at være i selvsving kaldes fundament som vores landet er bygget op på... Yoshikazu Akahane. 28/+50.
16-05-2014, 10:54 AM
Citat:Da skyld spørgsmålet ikke er tydeligt belyst/afgjort og det (like it or not) skulle ikke kunne finde sted, Flot, Jacob, flot. Men hvis du vidste hvad der sker IRL... (blev du nok forbløffet) Vh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
16-05-2014, 12:12 PM
Det ved jeg John, mere end du aner
Det plan af samfundet tror jeg at jeg har bevæget og bevæger mig mere i end du gør, Men derfor skal man stadigvæk ikke stiltiende accepter at uretfærdighederne sker. Skulle nogle tro at alle er lige for loven, Skal de bare læse Rigmor Zobel's kokain sag igennem og hendes "dom", Så er den illusion visket væk. Men man kan altid give sin mening til kende, Jeg skrev jo også at det ikke skulle kunne ske, ikke at det ikke skete. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
16-05-2014, 04:30 PM
Det er som sådan fint nok med den dom. Der er jo forskel på hvor mange gange man kan nå at gå gennem tolden med et kopi Rolex ur på, og hvor mange man kan nå og ordre over internettet, så fint nok der også forskelsbehandles lidt i retten.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106 |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|