Svar: 279
Tråde: 13
Modtaget Likes: 585 i 209 svar
Givet Likes: 276
T.Hansen Skrev:Den gunny rem er rigtig lækker, men ser IMO en smule oversizet (for tyk) ud i forhold til urkassen på et PO.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Helt enig mht. tykkelsen af remmen, men jeg tror man kan vælge den i en ikke så tyk udgave,
men indtil videre kører jeg med lænken.
•
Svar: 50
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Synes det ser vildt godt ud!
Jeg er dog ikke meget til den rem der er på den med orange lynette :S synes slet ikke at det passer sammen
•
Svar: 57
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
TimeToWatch.dk Skrev:Ralle Skrev:winther Skrev:ville jeg ikke starte med en dyr OEM med foldespænde til ca. 5.000 kr. samlet.
5k for en OEM-rem med foldespænde er da også dybt godnat
Det er tyveri ved højlys dag
Jeg synes, at din nye aftermarket-rem ser super lækker ud, og selvom jeg bedst kan lide PO på lænke, synes jeg, at læderremmen klæ´r uret og gør det ret "dressy".
Nu skal I lige holde skæg og snot hver for sig. Remmen til 3.500 kr. (og foldespænde til 1.500 kr.) er croco remmen. En alm. OEM Omega læderrem koster ca. 1.200 kr. Skal man have croco remme, der rent faktisk er croco og ikke bare imiteret, koster de ikke under 1.500-2.000 kr. selv fra no-name brands.
/Mads
Hej Mads
God viden - tak for det.
Min konkrete pointe er dog uændret, da jeg ikke vidste hvordan uret ville se ud med læderrem. Så jeg købte en no-name læderrem. Den er rigtig fint som backup, da jeg helt sikkert vil have den originale lænke på 90 % af tiden.
Med venlig hilsen
Winther
winther | Rolex GMT Master II 116710 BLNR | Vintage Kienzle Chrono cal. 248
(tidl. Omega Seamaster Planet Ocean cal. 8500)
•