Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Lige nu er mange nok ueninge med mig kan jeg se, men jo Rolex vil på et tidspunkt lave dykkerure de andre dykkerure i 44 - 45 mm størrelse og Seadweller i måske 46 mm. Hvorfor ?
Fordi mennesket udvikler sig hele tiden. Langsomt men alligevel. Vores fysiske størrelse bliver på alle måde større og større. Nu er de fleste, eller rigtig mange menesker i den vestlige verden over 180 cm høje og har større omkreds om håndledene end for 40 år siden. Så om 20 år allerede eller måske før vil de mindste subs være 44 mm vil jeg tro. Og dresswatches skal være mindst 39 mm til den tid
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
stenstrupigen Skrev:Lige nu er mange nok ueninge med mig kan jeg se, men jo Rolex vil på et tidspunkt lave dykkerure de andre dykkerure i 44 - 45 mm størrelse og Seadweller i måske 46 mm. Hvorfor ?
Fordi mennesket udvikler sig hele tiden. Langsomt men alligevel. Vores fysiske størrelse bliver på alle måde større og større. Nu er de fleste, eller rigtig mange menesker i den vestlige verden over 180 cm høje og har større omkreds om håndledene end for 40 år siden. Så om 20 år allerede eller måske før vil de mindste subs være 44 mm vil jeg tro. Og dresswatches skal være mindst 39 mm til den tid 
Hvis dine formodninger kommer til at holde stik, går vi en dejlig fremtid i møde (efter min mening)
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•