En aften i NY med Jaeger-LeCoultre
Enig Mads det er stemningen som er vigtig Icon_cool ,
jeg hopper da også gerne i et suit hvis det er det som er påkrævet, for at blive lukket ind til et hyggeligt ur GTG. Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Der var alt fra sweatre til jakkesaet med slips - jeg tror alene, at det skyldtes beliggenheden paa en af de finere adresser i NY og at det var et officielt arrangement med JLC.

Kender jeg amerikanere ret, saa havde der nok vaeret store shorts, football shirts, mega-barbecue og rigeligt med daaseoel paa programmet, hvis det havde vaeret i privat regi Icon_e_wink

Claus

Svar
Spændende indlæg med nogle rigtig flotte ure, og hyggeligt at se billeder fra jeres middag.
vh Hans Henrik
Svar
cfnissen Skrev:Der var alt fra sweatre til jakkesaet med slips - jeg tror alene, at det skyldtes beliggenheden paa en af de finere adresser i NY og at det var et officielt arrangement med JLC.

Kender jeg amerikanere ret, saa havde der nok vaeret store shorts, football shirts, mega-barbecue og rigeligt med daaseoel paa programmet, hvis det havde vaeret i privat regi Icon_e_wink

Claus

Pils, barbecue og shorts se så har vi allerede lagt et godt fundament til et super GTG. Icon_e_wink Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Nu fik vi så forklaringen på at JLC's CEO ikke var med til middagen forleden. Hans deltagelse blev aflyst med kort varsel.

Han er lige blevet udnævnt til CEO for Montblanc. Damn, det er surt for JLC. Der er godt nok sket meget under hans ledelse.

Claus

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)