03-05-2013, 12:00 AM
Jeg beklager, men nu kommer der mere JLC...
Jeg blev forleden inviteret til JLC aften på en restaurant på Columbus Circle i New York, lige ved 59th Street og Central Park. Det var JLC USA og et konkurrerende, international ur-forum, der inviterede.
Fra JLC kom deres Head of Product Development Stephane Belmont og deres President her i USA, Philippe Bonay. Det skulle egentlig have været JLC's CEO, der kom, men han meldte afbud i sidste øjeblik.
De fine herrer havde medbragt lidt guf fra 2013-kollektionen - det kan I se nedenfor.
Der var rig lejlighed til at snakke med ikke kun de to - meget åbne - JLC direktører, men også ca. 19 andre urgalninge, hvor mange af dem kom med seriøs harware på armen. Udover en række af de tungere jLC modeller, så var der et F.P. Journe og et AP Royal Oak Ginza special edition og lidt andet godt....og man kunne høre på flere af dem, at de havde mere hjemme i skufferne.
Og så lidt billeder (som er lånt fra den originale fotograf. Min iPhone løb tør for batteri. Suk). Først lidt stemning:
Udsigt ud til Columbus...

Columbus Circle

De to JLC folk holdt indlæg mellem retterne. Mr. Belmont til højre.

Lidt intens snak

Og så til urene
Aftenens højdespringer - Duometre spherotourbillon i platin (boutiqe edition)

Min favorit:Tribute to Reverso 1931 i særlig US edition

Min anden favorit: Ny Reverso Duo Ultrathin

Den nye Master Perpetual

Ny udgave af Deep Sea Chrono (i Cermet?)

En tyyyyynd satan...

Lidt chrono

Endnu en af de dyre...

Der var andre modeller som jeg ikke kan finde billeder af, bla. en række dame-reverso med diamanter, et par andre tourbillon modeller mv.
...og maden var heller ikke helt ringe....
Claus
Jeg blev forleden inviteret til JLC aften på en restaurant på Columbus Circle i New York, lige ved 59th Street og Central Park. Det var JLC USA og et konkurrerende, international ur-forum, der inviterede.
Fra JLC kom deres Head of Product Development Stephane Belmont og deres President her i USA, Philippe Bonay. Det skulle egentlig have været JLC's CEO, der kom, men han meldte afbud i sidste øjeblik.
De fine herrer havde medbragt lidt guf fra 2013-kollektionen - det kan I se nedenfor.
Der var rig lejlighed til at snakke med ikke kun de to - meget åbne - JLC direktører, men også ca. 19 andre urgalninge, hvor mange af dem kom med seriøs harware på armen. Udover en række af de tungere jLC modeller, så var der et F.P. Journe og et AP Royal Oak Ginza special edition og lidt andet godt....og man kunne høre på flere af dem, at de havde mere hjemme i skufferne.
Og så lidt billeder (som er lånt fra den originale fotograf. Min iPhone løb tør for batteri. Suk). Først lidt stemning:
Udsigt ud til Columbus...

Columbus Circle

De to JLC folk holdt indlæg mellem retterne. Mr. Belmont til højre.

Lidt intens snak

Og så til urene
Aftenens højdespringer - Duometre spherotourbillon i platin (boutiqe edition)

Min favorit:Tribute to Reverso 1931 i særlig US edition

Min anden favorit: Ny Reverso Duo Ultrathin

Den nye Master Perpetual

Ny udgave af Deep Sea Chrono (i Cermet?)

En tyyyyynd satan...

Lidt chrono

Endnu en af de dyre...

Der var andre modeller som jeg ikke kan finde billeder af, bla. en række dame-reverso med diamanter, et par andre tourbillon modeller mv.
...og maden var heller ikke helt ringe....
Claus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)