En underlig oplevelse....
HenrikViborg Skrev:Generelt men jeg, at når det kommer til ur-størrelser bør man som "Rolexmand" (med den historie der er i uret) tænke på, at der her er tale om en MAND der bærer et ur - og ikke omvendt. Et Rolex sidder på armen fordi det er kvalitet - ikke for at blive set.

Jeg er helt enig med dig her.. og som jeg frygtede lidt, så er det der med WOW effekten blevet overfortolket.. Icon_rolleyes

Jeg er helt enig i at ure kan blive for meget osv. Nøjagtig det at uret kommer med manden og ikke omvendt. Men det jeg mener, med WOW effekten, er at det spiller, for mig.. Som jeg også skriver herover, så er uret i sig selv et meget smukt og harmonisk ur, det er jeg slet ikke uenig i. Det spiller bare ikke for mig, og jeg mener oprigtigt det når jeg siger, desværre.

Det som min hensigt med tråden var ikke at tale størrelse osv. Men om andre havde haft sammen oplevelse at der var en bestemt årgang/model som desværre ikke lever op til forventningerne når det kommer på ens egen arm.. For har set flere af 90'er Sub's som ser KANON flotte ud på andre, men igen, desværre ikke på mig Icon_e_sad Så jeg er slev ikke ude i at nedgøre Sub's. Tværdigemod var det en meget trist oplevelse for mig.. Icon_flov
Hilsen

Rune

Ure samlet in-house
  • Rolex Milgauss ref. 116400GV
    Magrette Regattare Vintage Brass
    Casio Edifice ref. EF-309 7A
    Rolex Datajust ref. 116233
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)