Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake"
Haha, det er det værste. FedEx plejer ellers at ok - det er værre med PostMord :-). Krydser også fingre for at det dukker op i dag :-) Icon_Up
[-]
  • BadHamster
Svar
Det er tirsdag nu :)
Mvh Kim 
[-]
  • BadHamster
Svar
Tak for alle jeres flinke beskeder  Icon_rygklap 

Jeg har godt nok været nervøs for bestillingen - det er (for mig) mange penge at sende til udlandet og det er første gang at jeg har købt på chono24... Men i dag landede ørnen Icon_e_surprised 

Jeg har lige pakket det ud - og første indtryk er endnu bedre end håbet på, det ser stort set ud som et nyt ur. Icon_not 
Så må jeg se om jeg kan holde det lige så pænt, men det kan jeg nok ikke da jeg har på fornemmelsen at jeg kommer til at bruge det ofte... Det går nu også nok, uret er ikke en "investering" Icon_smil

Her er lige et par hurtige fra terrassen - i slipper som sagt nok ikke for flere billeder i den kommende tid Icon_lol

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • cfnissen, Esni, Miwes, PHO
Svar
Tillykke med dit nye fjederdrift ur, waauw for en flot skive Icon_drool håber dine forventninger bliver indfriet Icon_flag
[-]
  • BadHamster
Svar
Super smukt.

En skønne dag må jeg eje sådan et
Mvh Kim 
[-]
  • BadHamster
Svar
Det er SÅ smukt og jeg savner mit :-) men stort tillykke!

Jeg købte også mit Omega Tokyo i Japan, via C24 og jeg tror japanerne er meget konservative mht. deres vurdering af stand.

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • BadHamster
Svar
Så smukt et ur. Tillykke!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)