Grand Seiko SBGA011 "Old School Snowflake"
Hej på forummet  Icon_smil

Jeg har længe ønsket mig et Snowflake og især har jeg et godt øje til den første version med Seiko øverst på skiven... Nu har jeg for første gang begivet mig ud i et Chrono24 køb - jeg har tit kigget på siden, men aldrig turde købe noget... Men nu faldt jeg endelig over et (efter sigende...) flot eksemplar af den første version af Snowflake fra en Japansk forhandler med god bedømmelse til en fin pris (syntes jeg). Fra 2012 og fuldt service i 2018.

Jeg håber på at det lander hos mig i god behold i næste uge. Så jeg vil bare lige dele min glæde over nyt indkøb - og så kommer der nok mange billeder af uret her i den kommende periode  Icon_lol

Billede fra sælger:
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Sådan! Det bliver spændende at se.

Claus

[-]
  • BadHamster
Svar
Det ur er så fedt.

Stort tillykke.

Glæder mig til at se billeder af det.
Mvh Kim 
[-]
  • BadHamster
Svar
Super flot og tillykke. Jeg har haft den nye SBGA211 og det er et ur jeg godt kunne finde på at købe igen. Eneste minus er, at det bliver ridset bare man nyser på det og så er der nogle der ikke kan lide den lave vægt, men det generede ikke mig. Det er et af de mest behagelige ure jeg har haft!
[-]
  • BadHamster
Svar
Lækkert ur! Det er dælme en flot skive

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
[-]
  • BadHamster
Svar
Tak Icon_rygklap

Jeg har prøvet den nye SBGA211 et par gange før, så jeg klar på den lave vægt - men jeg er spændt på hvor hurtigt at jeg får ridset titaniummet...

Nu er der bare alt den laaaaange ventetid på at uret kommer ind af døren, men det kender i jo nok også til Icon_lol
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Ja det bliver fedt at S GS close up. vente vente…….
[-]
  • BadHamster
Svar
Fedt valg stort tillykke
Skiver og kasse polering er der hvor GS synligt spiller med musklerne, men syntes jeg stadigvæk køre GS stilen til UG

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • BadHamster
Svar
Det er også et super flot ur.
Godt valg Icon_Up
Glæder mig til at se en masse billeder af det.
[-]
  • BadHamster
Svar
Nu må det da for dælen snart være sidst på dagen - jeg har siddet på “kanten af stolen” hele dagen
İmage

Nåh jeg håber på at det lander i morgen så
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • onkeldunkel
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: