Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
Lænken er fuld på højde med uret når vi snakker kvalitet. Leddene er uden slør og låsen er en dobbelt foldelås også virkelig lækker. Jeg tænker selv at kvaliteten på lænken kan følge en Seiko lænke til samme pris, og det siger jo ikke så lidt. Det er min umiddelbare fornemmelse.
Jeg valgte uret på lænke, da jeg bedst kan lide dette ur sådan, men et mere "rigtig" eller tro mod den oprindelige, ville nok være på velcro rem eller Nato.
Uret kunne godt blive mit hverdags ur og mit nye IWC et weekend valg.
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Det er vist en fin fordeling og jeg har mit Maurice Lacroix masterpiece som det "fine" ur og så bruger jeg Bulova Luna til arbejde og lige nu funker det bare for mig.
Jeg tror ikke at der bliver indkøbt en lænke til måne uret og jeg har måske tænkt mig i det nye år at indkøbe nogle lækre læder-remme i 20mm, som kan bruges...de skal jo være i XL længde og i noget sort kraftig læder.
Hvis du har mulighed for at prøve en nato eller læderrem til din Luna, så kan det anbefales
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Tillykke med det fede ur og utroligt hvad man kan få af ur-historie for så få kroner
Jeg bruger stadig mit til arbejde og nyder det præcise ur i hverdagen og så elsker jeg den sorte skive med et lækkert layout...fuld ud på højde med et speedmaster IMØ, men for en brøkdel af prisen.
Jeg synes Bulova har været rigtig heldige med denne klokke...hvad siger du Peter ?
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Tak skal du have - jeg er vildt begejstret for det !! Det perfekte supplement til min Turtle og CWC SBS !!
Jeg synes, at Bulova med dette ur har ramt 110% plet med det historisk korrekte design i en moderne størrelse og med et super fedt højfrekvens quartz værk, der gør at uret skiller sig ud fra andre "alm. quartz" ure !!
Jeg ville egentlig være gået efter modellen med lænke, men dette kom min næse forbi til en pris, der bare ville være næsten forbryderisk ikke at slå til  Den medfølgende "faux carbon" rem, er jeg ikke vild med og selvom nylonremmen er fed og ganske behagelig, så er det ikke en rem, som jeg ville gå med til daglig.
Så jeg har bestilt en sort Erika´s Original med en tynd rød stribe - jeg har en tilsvarende rem i en para jump strap udgave fra CWC, men den er ikke så lækkert udført som Erika´s.
Den glæder jeg mig til at kunne sætte på uret.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Jeg har købt lidt forskellige Watchbandit remme, men er egentlig endt op med at sætte en sort læderrem med hvid syning på mit måne ur, og remmen er i en ekstra længde som fulgte med.
Det kan stærkt anbefales med sådan en læder rem også, det bliver uret ikke mindre nydelig af
•
Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
Tillykke med uret pbr!
Skulle i ved lejlighed falde over lænken, kan den kraftigt anbefales herfra!
Uret er blevet mit hverdags ur. Datoen stilles hver anden måned, og uret passer altid på sekundet, simpelt og let
Uret er klar en vinder til prisen!

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
•
|