Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Det er ikke sekundvisere, men sub dials til stopuret....
•
Svar: 5
Tråde: 1
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
(27-05-2017, 08:31 PM)Claus Tukjær Skrev: Det er ikke sekundvisere, men sub dials til stopuret....
Tak for det Claus Tukjær.
"Problemet" blev løst med 2 tryk på øverste knap på uret, og et google af sub dials.
Nu går sekundviser som den skal.
•
Svar: 687
Tråde: 19
Modtaget Likes: 339 i 191 svar
Givet Likes: 478
Jeg er faktisk ikke helt sikker men mener jeg engang har hørt at værkerne ikke har så godt af at stopuret går hele tiden..
Men pointen med dem er jo at du kan bruge den som stop ur, så det er ikke meningen den skal køre hele tiden :-)
Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
•
(27-05-2017, 10:27 PM)whoa Skrev: Jeg er faktisk ikke helt sikker men mener jeg engang har hørt at værkerne ikke har så godt af at stopuret går hele tiden..
Men pointen med dem er jo at du kan bruge den som stop ur, så det er ikke meningen den skal køre hele tiden :-)
Præcis whoa.
Jeg "dødelige" ejer af et quartz ur kunne måske have slidt det op uden at vide det.
Hvad skal jeg med stop ur?
Mobilen kan klare opgaven ligeså hurtig.
•
Svar: 687
Tråde: 19
Modtaget Likes: 339 i 191 svar
Givet Likes: 478
Haha ja det er sku ikke bare sådan at eje ur
jeg bruger det faktisk engang imellem, men må nok indrømme jeg oftere bruger de ure med krans til at time ting! Sidst brugte jeg mit hexa til at holde øje med tiden på grillen!
•
(27-05-2017, 10:59 PM)whoa Skrev: Haha ja det er sku ikke bare sådan at eje ur jeg bruger det faktisk engang imellem, men må nok indrømme jeg oftere bruger de ure med krans til at time ting! Sidst brugte jeg mit hexa til at holde øje med tiden på grillen!

Tillykke med det
Så er det gode gamle ægge ur en saga blot.
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
(27-05-2017, 10:56 PM)BA Skrev: Hvad skal jeg med stop ur?
Tja, hvorfor har du i det hele taget så et ur, når mobilen kan mere end uret?
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•
(28-05-2017, 08:28 AM)Lars Skrev: (27-05-2017, 10:56 PM)BA Skrev: Hvad skal jeg med stop ur?
Tja, hvorfor har du i det hele taget så et ur, når mobilen kan mere end uret?
Mvh
Lars
Du misforstår mig.
Ganske kort. Mit behov er at se, hvad klokken er, dato og se klokken om natten, hvis jeg vågner. Øverst i tråden starter jeg jo med at skrive at uret er købt med hjertet.
At det så som "bonus" for mig har sub dials er helt i orden for mig også, og jeg respekterer, at andre bruger den smarte funktion.
Jeg bruger faktisk ikke mobilen som stopur, men som jeg skrtver tidligere et ægge ur.
•