Nyt Sinn
(16-04-2016, 10:58 PM)Sub-erman Skrev: Ok
tak for svar...!

/SK
Hi Sub,
                        Sinn sell their watches direct from the factory online.But they have started to have what they call Depot dealers in many countries.I used Andreas Grimmeissen in Germany.Great dealer and great service in my experience.Sinn do this to keep the cost of their watches low.
PS.I had my Sinn on my wrist one week after ordering it.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
jeg købte mit  Sinn 857 fra Sinn's egen forhandlerliste -  "Point of time" i Køln v. Christina Schrøder var hurtig, effektiv OG lagerførende Icon_smil
ingen problemer overhovedet ved den handel - og, jeg ville, uden at betænke mig, købe Sinn igen af den vej - -
Svar
Overvejede U1 SDR, men som den ursnobbe jeg er, gider jeg ikke Selitta værker. ( jeg ved godt, at de sikkert er helt igennem iorden)

tænker derfor på EZM 3 eller U2 SDR, begge med ETA værker.
/SK
[-]
  • Stensbjerg
Svar
(19-04-2016, 12:59 PM)Sub-erman Skrev: Overvejede U1 SDR, men som den ursnobbe jeg er, gider jeg ikke Selitta værker. ( jeg ved godt, at de sikkert er helt igennem iorden)

tænker derfor på EZM 3 eller U2 SDR, begge med ETA værker.
The Selitta is just a carbon copy of the ETA.One or the other,it really does not matter.Sinn tweak these calibers before putting them in their watches.You could also think about getting a Sinn Diapel Watch,with 5 year guarantee,seeing you are such a snob Icon_sign
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Sub-erman
Svar
Synes også at UX-modellerne er lækre; særligt Destro udgaverne.

Nogen, som har set/prøvet dem irl?
/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)