På adskillige opfordringer både her i forum og via PM,
Hej Kurt.
Nu har jeg jo kun fulgt dig herinde, men har jo godt været klar over, som der er skrevet andet sted.....det er ikke en samling, det er et museum... Icon_Up
Og jeg har sluttet mig til flokken af andre følgere på IG, det er godt at de godt kunne finde til Kbh, det glæder mig, håber som andre at du komme rigtig godt og tør skoet i land....
Kan kun ønske dig god jagt for fremtiden, selv om der jo nok er ved at være langt imellem snapsene, når der så kommer en, så er den sikkert lige så god for dig, som for alle os andre... Icon_e_biggrin1

IG: denrigtigeurmager
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Hej Kurt

Sikker en collection, og som andre allerede har sagt, tusind tak for at du deler :)

Et spørgsmål til mødet, sidder her og fundere over hvordan Breitlings opstilling var, her tænker jeg på om det var en person eller flere, derudover hvad var dit indtryk af deres kompentencer, med det mener jeg var det urnørder som var interesseret i at se/tjekke de forskellige modeller ref, eller var deres vinkel mere kommercielle (rejser, bog, salg mm)?
Tænker at deres "opstilling" måske kunne give dig nogle ideer til hvor langt Breitling er i deres process. Tænker de jo allerede kender til vejen dine interesser går imod, af samme årsag håber dialogen med Breitling ender et godt sted dig dig.

mvh

Ulrik
Svar
“Når den dybe interesse og passionen betaler tilbage”

Så blev det tid til endnu en oplevelse på den store klinge, denne gang den største af dem all, og utvivlsomt det størst opnåelige for mig - nemlig et 3 dages besøg hos Breitling familien, i deres private residens, i en lille by ved Geneve søens bred.

Det startede med at Lawrence Breitling (Gregory Breitlings søn) for godt et halvt års tid siden, havde fundet mig på nettet, og fortalt sin far om mig, hvilket afstedkom kontakten.

Jeg blev standsmæssigt hentet i Geneve i en Bentley, og så ellers bare af sted mod store oplevelser, som bød på bla fremvisning af deres beskedne men meget imponerende samling af ure, hvoraf flere var unika eksemplarer, fremstillet udelukkende med familien for øje, af Willy Breitling.

Rundt omkring på væggene hang der billeder af familien, samt flere gamle reklamer fra deres storhedstid, det var en rejse i “der var engang” og de er åbenlyst meget stolte af familiens tidligere bedrifter, hvilket jo er helt forståeligt.

Vejret viste sig fra din bedste side, så en sejltur over søen til Frankrig i en af deres både for at spise frokost, blev det også til - samt besøg på enestående lokale restauranter i området hvor de bor.

Min passion for de ure familien har fremstillet, var et emne igennem hele besøget, og de var mildest talt meget begejstrede, samt dybt imponerede over denne - samt min viden derom.

Jeg har vedhæftet et billede af ure jeg havde medbragt, taget på bordet i deres boathouse, ved deres private havn, på bredden af søen.

Residensen var i al ydmyghed ganske imponerende, men af respekt for familien, vil jeg undlade at vise billeder derfra, blot fortælle at jeg var blæst fuldstændig væk fra det øjeblik jeg ankom. Der var en dybere mening med mit besøg, men den kan jeg desværre ikke komme ind på for nærværende, andet end fortælle at det var stort, meget STORT (herom mere når den tid kommer).

Jeg var ydmyg, meget beæret, og føler mig dybt priviligeret.

http://www.kurt-b.com

İmage
Svar
Sådan, Kurt. Så fedt at du deler - og dejligt at der kommer sådanne ting ud af din passion!

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
Fede oplevelser kan man ikke få nok af :-) Og tak for at fortælle om det.
[-]
  • cfnissen
Svar
Super cool, og lidt af en cliff hanger.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)