Listepris på Rolex 116655 Everrose gold ?
Jeg gider normalt ikke prøve ting som er langt over mit mål, men som forhandler må man ikke bedømme folk på deres "udsende", eller som man siger. Never judge a book by its cover.

Det lærte en Rolexforhandler i start 80erne i New York. Paul Stanley fra Kiss var ikke så glad for livet og mente at måske kunne et dyrt ur rette op på det. Så han tog 20.000 US dollasrs med sig og så på et Rolex i guld i vinduet. Han gik ind og ingen ekspedidenter værdede ham et blik. Da de så gjorde ignorerede de ham lidt og efter 5 min hvor de bare lagde varer på,plads fik han fat i en ekpeditet og sagde. Disse kunne bliver jeres og han smed 20.000 dollars på bordet, men med den attitude i viser mig får i dem ikke, og så gik han.

Et billede af han fra 1980erne (eller senere).

İmage

Senere købte han sig Rolexuret og blev lidt glad. Senere var det ikke nok og han købte diamantkrans og skive til det, ,en det er en anden historie.
Svar
Han ligner godt nok meget en vred tante på slankepiller Icon_smil

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Citat:Han ligner godt nok meget en vred tante på slankepiller Icon_smil

Mvh. John

Icon_rul
Svar
Klitgaard Icon_Up
Svar
(04-08-2015, 01:01 AM)jacobzimmer Skrev: Var inde i Klitgaard i dag og prøve det, mener han sagde noget mellem 160-180k.

Så virker de 1200 kr. som jeg gav for mit ikke så galt..  Icon_smil

İmage
Svar
(05-08-2015, 06:01 PM)Cahan89 Skrev: vader du bare ind til urmageren og siger goddag nu vil jeg gerne prøve et ur til 180000kr?
eller kender du ejeren?
de gange jeg har været i butikker har jeg haft lidt svært ved at prøve alt muligt lækkert når jeg (og dem i butikken) udemærket ved at jeg ikke har tænkt mig at købe det  Icon_smil  Icon_e_biggrin1

det kommer an på hvem som er bag disken men ja jeg spørger direkte efter nogle bestemte modeller så hiver ekspedienten dem frem. De fleste gange prøver jeg ure til omkring 250.000 og de tager dem ud med glæde. 

hvis de ikke hiver uret ud bliver de jo ikke solgt :D
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)