04-11-2012, 03:03 PM
Ref. 6538 er det vel nok mest eftertragtede Sub overhovedet, hvis man ellers ser borte fra nogle enkelte varianter som Comex ect., men som enkeltstående ref. er 6538 nok det dyreste og mest eftertragtede. Iøvrigt også kendt som Connerys rigtige 007 model. Uret har selvfølgelig ikke en værdi af 250-350 k hvis det vurders objektivt, men når vi taler om sjældne vintage Rolex er det samlerure, hvor alt sund fornuft er sat ud af spil. Tænder man ikke på dette virker priserne selvfølgelig helt skæve. Er man ikke kunstelsker er en mio. kr. for et kunstværk jo også mange penge mens det for samleren kan være alle penge værd til trods for det reelt kun er et lærred med maling på.
At scenen i butikken virkede lidt "kunstig" er nok ikke helt tilfældig. De har et kamera i nakken og skal få det til at virke naturligt på 2 min. Det tror jeg de fleste af os ville have svært ved.
/Mads
At scenen i butikken virkede lidt "kunstig" er nok ikke helt tilfældig. De har et kamera i nakken og skal få det til at virke naturligt på 2 min. Det tror jeg de fleste af os ville have svært ved.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)