Verificere et Rolex Sub i Kbh
watchfreak2003 Skrev:Verificeringen har taget mellem 5-20 sekunder – uden der pilles ved bagkassen.
Prisen har højest været 200 DKK – som køber selvfølgelig betalte!
Jesper, er det ikke lidt tid siden.
Altså før de ændrede deres politik? Efter hvad jeg har hørt, er det slut med de "hurtige" vurderinger.
Svar
Så er deres nye poltik måske ikke så "stram" Icon_e_wink
Svar
watchfreak2003 Skrev:Vrøvl.
Har man bare lidt forstand på (nyere) Rolex behøver man selvfølgelig ikke poppe bagkassen af
for at konstatere om det er The real McCoy!
Jeg har (desværre) været nødt til at traske forbi Klarlund 3-4 gange fordi køber har insisteret på
salget skulle foregå det. Verificeringen har taget mellem 5-20 sekunder – uden der pilles ved bagkassen.

Jeg kan verificere jeres (nyere) Rolex for 2 stk. hindbærsnitter Icon_e_biggrin
Jeg ved at Peter Halse har spottet en fake SDDS uden at åbne uret..... Så for de rigtige folk burde det være muligt uden at åbne uret...
Svar
watchfreak2003 Skrev:
Tukjær Skrev:Jeg ved at Peter Halse har spottet en fake SDDS uden at åbne uret..... Så for de rigtige folk burde det være muligt uden at åbne uret...
Yep. Klarlund gætter jeg på gør det mange gange om ugen - uden at åbne kassen vel & mærke.

Gade vide hvor ofte de er ude for en fake?
Nok ikke ret tit.... En velkvalificeret urmager bør ikke have brug for at åbne uret. Dette gælder dog kun nyere modeller..... Vintage er en helt anden sag....
Svar
watchfreak2003 Skrev:Vrøvl.
Har man bare lidt forstand på (nyere) Rolex behøver man selvfølgelig ikke poppe bagkassen af
for at konstatere om det er The real McCoy!
Jeg har (desværre) været nødt til at traske forbi Klarlund 3-4 gange fordi køber har insisteret på
salget skulle foregå der. Verificeringen har taget mellem 5-20 sekunder – uden der pilles ved bagkassen.

Jeg kan verificere jeres (nyere) Rolex for 2 stk. hindbærsnitter Icon_e_biggrin

Hvis det er en herinde fra, så ville jeg nok heller ikke være så nervøs, men købe et Rolex af en vildtfremmed person, som ikke har nogen referencer, uden at få det verificeret først... aldrig nogen sinde!!!! Der er jo en milliard falske Rolexure på markedet og nogle af dem må nødvendigvis være lavet rigtigt godt.

Men igen, det gælder ligeså meget om at købe sælger.

Hilsen Peter
Svar
Mener selv jeg har lidt erfaring i både nyere og vintage Rolex, og antallet af fakes der forsøges solgt som ægte, er ud fra min erfaring stort set nul. Jeg har oplevet sælgere, der på forhånd spiller med åbne kort, og siger at de ikke aner om uret er fake eller ægte, hvor det så som oftest er fake. Men jeg har første gang til gode, hvor jeg er blevet tilbudt et ur, hvor sælger på forhånd havde garanteret for 100 % originalt og det så viste sig at være fake irl.

Dermed ikke sagt at man kan være 100 % sikker, men heldigvis er de fleste sælgere hæderlige folk. Så det kan godt være der er en mio. fakes i omløb, men de forsøges heldigvis ikke solgt som den ægte vare.

Jeg vil også påstå at 99 % af samtlige fakes af de nyere modeller kan spottes uden at rykke motorhjelmen af Icon_e_wink Men det kræver selvfølgelig man er kender.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)