Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Der er IMHO absolut ikke noget galt med at diskutere priser, ej heller at ville købe til en "god" pris.
Det eneste jeg synes er forkert, er at diskutere direkte svindel offentligt, når dem der driver forummet ikke ønsker det.
Vi er gæster i deres hus og skal følge deres regler.
Ikke at du (Sociologen) har gjort det på nogen måde, så ingen kritik, bare en personlig holdning.
•
Svar: 157
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det er meget udbredt med moms unddragelse på luksusvarer og denne trend er temmeligt nem at se på forumet - som andre er inde på - er det jo langt fra første gang vi har haft den her diskussion.
Som udgangspunkt plejer jeg at sige til kunder der spørger ind på det her område, at det er meget nemmere for dem at glemme et par ting på selvangivelsen end at rejse tusindvis af kilometer for at unddrage 3-4-5.000 kr.

)
Jeg ved ikke om det er en udpræget dansk tankegang / mentalitet - men man kan da se på det danske urmarked at mængden af butikker/udbud er relativt lille netop pga. det her ønske om at kost-maksimere ud i absolut yderste potens.
Mvh FH
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
for at gøre en lang historie kort, så er det ikke velset her på vintageure, at vi diskuterer: jeg har, hvordan, hvor og hvad gør man for at undgå de alm. danske told og momsregler ...Please...
Og hermed låst..
Mikael
•