Urdebatten / Urforum
Rabat på rolex? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Rabat på rolex? (/showthread.php?tid=76142)

Sider: 1 2 3 4

Rabat på rolex? - Sociologen - 08-08-2011

Med omega et der gode muligheder for at få en klækkelig rabat på listeprisen, når man køber fra nyt (ofte op til 20 pct.) eller finde udenlandske forhandlere (eu), og dermed spare en god skilling.

Forholder det sig ligeledes med Rolex - særligt i forhold til de nyeste modeller (sub og daytona)? Og i bekræftende fald kan I så anbefale sælgere, som har en 'god' pris, hvis vi taler ny-køb?

Tak for hjælpen.

Re: Rabat på rolex? - Tukjær - 08-08-2011

Nej, du finder ikke en Rolex forhandler som giver dig -20%.....

Re: Rabat på rolex? - Sociologen - 08-08-2011

Mindre kan også gøre det Icon_e_biggrin

Re: Rabat på rolex? - Tukjær - 08-08-2011

Sociologen Skrev:Mindre kan også gøre det Icon_e_biggrin
Så må du ud og forhandle. Husk at være klar til at slå til. Som sælger er der ikke noget der er mere irreterende end kunder som "forhandler" sig til en god pris, for derefter at ville "tænke over det"......

Re: Rabat på rolex? - hr.holm - 08-08-2011

Du må ind til Klarlund hvor du prøver ure... de giver vidst 9% på veko og forbrugsforeningen... så mon ikk du kan få 9 % på kontant køb..

ellers en lufthavn i holland (shipol) nok stavet forkert. Har læst de giver gode rabatter..

Re: Rabat på rolex? - Sociologen - 08-08-2011

Tak. Vil rigtig gerne handle hos Klarlund, da servicen er sublim, men jeg troede ikke, det var muligt at få rabat her. Skal til Spanien om små to mdr., så jeg skal måske tjekke Kastrup for rabatter?

Re: Rabat på rolex? - hr.holm - 08-08-2011

Du kan ikk købe Rolex i Kastrup... Der kan købes omega ved jeg i plaza butikken.. Icon_e_biggrin

Re: Rabat på rolex? - Geoexp - 08-08-2011

Har rejst verden rundt med mit job og set stort set alle lufthavne i Europa .... de to eneste lufthavne som kunne være attraktive mht Rolex er Amsterdam og Heathrow. De sælger Rolex "toldfrit", hvilket i forhold til danske priser betyder du spare momsen - og du skal ikke forvente at kunne presse dem yderligere, ej heller at kunne bestille.

Du må forbi, kigge, spørge og slå til hvis de har noget du kan lide

Ellers Klarlund - 9-10% burde være realistisk, men bare være klar i spytte hvis du får buddet

Re: Rabat på rolex? - Mr. Korsbek! - 08-08-2011

Du kan få 9 % med forbrugskort hos Klarlund. Jeg har aldrig kunnet få rabat hos Klarlund, har ellers købt et par Panerai'er hos dem, men prøvede for et par år siden på et Deepsea. Ville give 50.000 kr., men de ville ikke. Ringede samme dag til anden AD i Dk, hvor jeg kunne få et for kr. 47.000 inkl. det første service gratis. Så her taler vi vel om en besparelse på omkring de 20 %.

Netop fordi Klarlund ikke giver mig rabat, har jeg købt de sidste 2 Panerai'er hos Kongen...........

Var heller ikke helt så glad for at se en kunde sidst jeg var hos Klarlund, som havde fået lov til at låne flere ure med hjem for at finde ud af hvilket kan gerne ville købe - her får begrebet "NIB" for mig en anden betydning...........

Har dog altid fået god service, så her er der ikke noget at sætte fingre på for mig, men bare min egen subjektive erfaring med rabat hos dem.

Så skal jeg have nyt Rolex, ville jeg klart ringe til AD i jylland, da der bare gives bedre rabatter på fastlandet!

Re: Rabat på rolex? - HenrikViborg - 08-08-2011

Det er helt sikkert muligt, at opnå 20% i rabat ved køb i udlandet, f.eks. i Spanien, har nemlig selv handlet dernede for omkring 3 mdr. siden, med ca. 23% rabat.