Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg ville naturligvis vælge den klassiske. Især hvis det skal være et ur til det hele.
Havde jeg flere ure og skulle have et med lidt spræl til fritid og sport kunne den med den gule farve være sjov, men til hverdag ville jeg være træt af farven, som jo er temmelig iøjnefaldende.
vh Baun
•
jacob jensen
Unregistered
Jeg har klart været til 3568
men efter at have set 3536 til Claus træf er det blevet min favorit AT
•
Michael B Skrev:Af de to viste ville jeg tage den gamle model (3536), men faktisk synes jeg at efterfølgeren til 3536 er den flotteste Aquatimer, og den har du vist allerede.
Citat:The 3536 is buy far the better buy.The finished caliber in this model is made with the old type of IWC finish and polish.IWC finish on their watches today is still good but nothing compaired to their older models.IWC changed their type of polishing and finish on their cheaper models a few years ago.I personaly think that the older models are made better. Willy the Wonderfull
Willy, kan du fortælle mere om præcist hvad IWC laver ved deres ETA værker og hvornår de skiftede arbejdsmetode? Jeg er blot interesseret i at lære mere om den finishering af ETA værker som IWC er så kendte for. Vil ikke stjæle tråden, så måske i en anden tråd?
/Michael
Citat:
Hi stinger i read in IWC magazine Watch that they would not finish their basic models with decoration on the parts anymore.They would concentrate more on other aspects of the watch.This was about two years ago i read this.It is also plain to see if you compare the models.I think that labour cost will force many makers to go this way.What i like about IWC is that they admit it. Willy
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Jeremy Skrev:Hvis valget står mellem de to, så ville jeg helt klart vælge den øverste. Jeg synes lynetten ser lidt "billig" ud på den nederste, hvorimod lynetten på den øverste ser super gennemført ud. Det er dog bedømt ud fra billederne. Jeg har ikke set nogle af dem i virkeligheden. Fåes den nederste ikke også i andre farvekombinationer?
Jeg havde gjort modsat af hvad jeg plejer at gøre...
Fra valgt den klassiske og taget den nye...
MEN - ikke den med de gule farver...
Den findes nemlig også med hvid skive - SUPER fed
(Billederne lånt fra nettet!!)
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej Nopanic
Den helt nye model er bare for fed, men det er 3536 også, men den nye er større, og vil være mit valg, da jeg allerede har ejet 3536.
MVH Peter
•