Hvad skal jeg købe (idé tråd)
tak for jeres forslag

jeg er selv pt mest til Pam 111 skal bare finde et til den rigtige pris + det må gerne værer den model serie hvor der er graveret panerai over hele værket.

LW er også et rigtigt godt bud har dog aldrig set et live men det og også sjældent der komme nogle til salg

IWC Aqautimer som bliver nævnt er ikke lige mig, der synes jeg bedst om de nyere modeler

hvis det skal værer et Rolex så skal det åbenbart være et DS men jeg tror ikke jeg kan finde et inde for mit budget
Svar
ang. Omega og Breitling, er jeg ikke til de nye Omega´er fordi jeg kender for mange der har dem, jeg kunne da godt have et PO men det siger mig bare ikke så meget.
hvis jeg skulle have et Omega skal ville jeg da rigtigt gerne have et fint vintage men da det skulle så bruges som et nummer 2 / dress ur

Breitling er bare ikke mig

IWC´s Ingenieurserie er super fede men har aldrig set eller prøvet et, og den model som jeg kan lige tror jeg heller ikke man kan få for 20-25 k
Svar
DanBS Skrev:LW er også et rigtigt godt bud har dog aldrig set et live men det og også sjældent der komme nogle til salg
Den eneste danske forhandler (Franz Jaeger & ME) har også en del brugte til salg som ligger inden for dit budget Icon_e_wink
Og nej, jeg har ikke nogen relationer til dem på nogen måde. Jeg synes bare det er nogle fede ure Icon_e_biggrin
Svar
ja jeg har været inde på Hans side en del gange
men må heller komme et smut ind i butikken næsten gang jeg er i Kbh.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)