PANERAI PAM 00026 - EN GOD INVESTERING?
Du må IKKE købe et pam26 med den forventning det stiger yderligere på den korte bane. Det kan jeg sige med ret stor sikkerhed det ikke gør. Ikke inden for de første 2-3 år. Måske lidt over de kommende 4-5 år, men tendensen er at LE´erne tager hoppet med det samme og så bliver i nogenlunde samme leje.

Vil du tjene penge på den korte bane er mit bedste forslag at finde et ur på brugtmarked til 15-20 % under markedspris. Prøv DBA/auktioner hvor du kan være heldig at finde nogen der skal sælge her og nu og sælger er friske på et bud. Mine erfaringer er at du gør de bedste urhandler, hvis du ikke fokuserer for specifikt, men er åben over for model og mærke. Dvs. i dette tilfælde blot går efter et 44 mm Panerai eller et PP Aquanaut 5165/5167. Desuden er tålmodighed en dyd Icon_e_wink

/Mads
Svar
Tak for input Icon_e_biggrin
Mads jeg har fulgt dit råd og er blevet skrevet
op til et evt fremtidigt PAM i samme serie som PAM 26 og 28.
Jeg har også besluttet at blive skrevet op til et af de fremtidige PP Aquanaut med stållænke og med det nye PP segl. Så er det bare at nyde sommeren og tanken om et lækkert fremtidigt ur Icon_cool
Jeg har det sådan, at jeg helst vil glæde mig til et ur over længere tid, så er følelsen og glæden ved modtagelsen så meget større.

Mvh
Christian
Svar
Øhh skrevet op til et fremtidigt Paneria i samme serie som 26 og 28??? Så vidt jeg ved laver de ikke reservationer på ikke eksisterende ure. Så den tror jeg lige du skal cleare med dem igen. Jeg ringede til Klarlund samme dag pam26 blev lanceret, men kunne ikke blive skrevet op før Klarlunds repræsentant var retur fra Basel med info om de nye modeller.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)