Hvilket Panerai skal jeg vælge?
peter Skrev:Hej Ole

Nu har jeg godt nok drukket øl imellem tilbuddene og ikke snaps, og har ikke fundet et eneste i perfekt stand med boks og papirer til 25000 kroner i Europa, for taler vi USA kommer der cirka 30% oveni, og det er 32500 kroner, når man husker at betale told og moms, som alle herinde fra som regel gør. Icon_e_surprised

MVH Peter

For nu at skære det ud i bølgepap ... "længere mellem snapsene.." betyder at de selvfølgelig ikke hænger på hvert et træ! ... meeen det kan altså lade sig gøre hvis du ikke står og absolut skal ha' et 001 el 002 samme eftermiddag. Brug lidt tid og kig rundt .. og vupti så er der lige pludselig bid! Har en god bekendt i Finland som lige har fået en flot 001 til den pris så det er slet ikke umuligt - kræver bare at man gør en indsats og ikke hopper på det første man ser.

Icon_e_biggrin leJ
Svar
... hmmm - og efter 2 min. søgen har jeg fundet et til 26,5k i Tyskland med alt. Kan sikkert forhandles lidt ned!

Icon_e_wink leJ
Svar
Hej

Jeg tvivler på at et Pam 001 kan forhandles ret meget længere ned end 26500 kroner som du skriver, da de handles for små 30000 kroner internationalt.

MVH Peter
İmage
Svar
De kan godt findes til 25 k. Jeg så et PAM 2C med boks/papirer til salg i Tyskland den anden dag for 2.500 euro (små 19 k). Den er solgt nu, men det viser da at de findes... Tålmodighed og hurtighed er en god ting når man skal have fat i de gode tilbud Icon_e_wink

/Mads
Svar
Jeg købte en 001C for ca 2 mdr. siden til 26k i Holland.
İmage
Svar
... ja vi kan vel bare konstatere at vi ikke kigger de samme steder Peter Icon_e_wink - du vil ha' de skal koster over 30k og jeg er sikker på at hvis jeg skal ha' et så skal jeg nok finde det til 25k - uden problemer! Icon_cool

Icon_e_biggrin leJ
Svar
Hej Ole

Når jeg skriver små 30000 kroner mener jeg mindre end 30000 kroner ikke over, men jeg mener stadig at de er svære at finde under 30000 kroner. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)