08-08-2007, 06:54 PM
Mads Gjødesen Skrev:Du spørger for meget StefanJeps - det er fordi, jeg ved for lidt!
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
|
16610 - tritium eller luminova?
|
|
08-08-2007, 06:54 PM
Mads Gjødesen Skrev:Du spørger for meget StefanJeps - det er fordi, jeg ved for lidt! "Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
08-08-2007, 09:22 PM
GTwatch Skrev:Mads Gjødesen Skrev:Du spørger for meget StefanJeps - det er fordi, jeg ved for lidt! Ja men det er skidt når vi begynder at våge os derud hvor svarene er usikre og baseret på antagelser og gætterier. Så er vi nået derud hvor du ved nok om emnet /Mads
09-08-2007, 09:55 AM
Næh nej!
Spørgsmålet gik jo på, om man kan se forskel på en U-serie med replacement "SWISS" og en A-serie med original "SWISS"? Alt det med om noget bliver eftertragtet betyder mindre. # Stefan "Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
09-08-2007, 12:38 PM
SWISS-skiverne er identiske. Har uret SWISS skive og ikke fra perioden omkring 1998-99 (A-serie) er det en replacement. Tror ikke der findes oprindelige U-serie med SWISS skive. Det er en tand for tidligt. Jeg ville ikke købe en U-serie med SWISS skive. Så ville jeg istedet finde et lidt ældre med T-skive, blot for at være på den sikre side. Prisen på grisen er ca. den samme, så hvorfor tage chancen? So simple is that...
/Mads
13-08-2007, 10:11 AM
Men hvordan ser man forskel på en U-serie med replacement skive (SWISS) og en A-serie med SWISS?
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
13-08-2007, 11:39 AM
Ha ha man tjekker serie nr.
Men faktum er at U-serien ikke er ældre pt. end at der nok næppe er skiftet skiver på nogen endnu. Så skiverne på U-serien er nok sandsynligvis (m. 97 % sikkerhed) den oprindelige uanset hvad den siger. Var uret 30-40 år gl. ville tvivlen være langt større og sandsynligheden for at skiven var blevet skiftet måske 70/30 %. /Mads |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|