Hjælp en nybegynder...
PAS PÅ!

På din jagt efter dit ur finder du ud af at du ikke kan nøjes med ét, så det dyreste ur du nogensinde kommer til at købe - vil være det første...
Svar
Til 20k kan du også få et IWC Mark XV - et af de absolut lækreste ure i den prisklasse IMHO.
Svar
Broad Arrow er et fantastisk ur, virkelig smukt design og et super FP værk - og så fås de efterhånden til en rigtig fornuftig brugtpris. Det tvivler jeg på du ville fortryde. Hvis du vil have ur med historie og til en overkommelig penge, er derimod Speedmaster Pro eller Pre-pro det ultimative, IMHO.

Hvis det skal være Panerai, så kig også på 42mm urene, selvom disse vist er noget dyrere end Luminor Marina. Det er som om, at markedet er ved at vende sig lidt mod de rigtig store ure - ikke at man skal købe efter markedstendenser, tværtimod... Min personlige Panerai favorit er PAM098, Radiomir GMT/Alarm

Mvh
Christian
Svar
Jeg kan fuldt ud tilslutte mig rosen til Broad Arrow som er mit "dagligur" Flot og funktionelt. Se jeg er jo også til PAM men ikke de små 42 mm! Mit 127 er så flot i mine øjne, at jeg næsten ikke kan nænne at bruge det. Tænk hvis den fik en ridse. Værkmæssigt, ja der vinder BA!
Svar
Jeg har lige læst tråden igen fordi jeg har købt et ur med ETA cal. 2824.

Tissot Automatic - man overraskes af hvor meget gedigent ur man kan få for under 1K. Især når man ikke følger modens trend ligenu!

Men ...... Brian, hvor blev du af? Hvad endte det med?

vh Baun
Svar
Ja, ja og så er os der bare har en HEUR med valjeux call 22 fra omkring 1920'erne, det var jo den gang de kunne lave ure.........
Mvh Lars

Ps. kan ellers kun tilslutte mig de andre, men da jeg er til de gl. giver det vel sig selv.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)