Hvad koster et Beobachtungsuhr mon?
jk Skrev:
gmt-geek Skrev:jeg fulgte faktisk med igår ved auktionen - bare for sjov.. eller noget! Icon_e_smile

husk lige at byder man fra nettet så kommer der yderligere 3.6% oveni salæret..

udover det så kommer der 2.5% oveni hvis du betaler med visa eller master...

sidst men ikke mindst så ryger der 60-70gbp oveni i fragt...

eller alt ialt omkring 9k mere oveni for det specifikke ur...

vh. jon

Det er da spændende at følge nogle af disse auktioner, selvom man ikke lige har tænkt sig at byde.

Du har fuldstændig ret. Der er en række gebyrer, der kommer oveni, hvis man køber via nettet og skal have sendt varen.

Hvis man kigger på de priser, som Mark 11 og Mark X (WWW) opnåede, synes jeg, der er tegn på en lidt dalende efterspørgsel efter de gamle militærure. Fornemmede du, at det gik trægt med de ure på auktionen?
JK

Jeg fulgte ikke lige med på de andre IWC militær ure - kun B-uret!

Min interesse for auktionen lå et helt andet sted - Jeg ville se hvad den Omega Railmaster(Omega 3 enigheds ur) de havde blev solgt for....

Lot'en var fra serien af Omegas aller første Railmastere - en CK2914-3 fra 1959!

- De aller første var dem med bagkasse stempel CK2914-1 fra 1957 og de er en del mere værd - måske en faktor 2 selvom Per(Baun) aldrig har troet på det, men nu kan han jo tygge lidt på denne her auktions pris..... Icon_e_wink

Lot'en stod i ok stand men langt fra prangende dog med original broad arrow visere og original skive!

Den blev solgt for 4700gbp eller ca. 53k inkl. diverse gebyrer....

Interessen fra min side kommer selvfølgelig af at jeg har en del Omega 3 enigheds ure fra slut 50'erne - både seamaster 300'ere og Railmastere....

Der i blandt den allerførste fra første serie en CK2914-1 fra 1957 med udskrift fra bienne i superb stand....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Det er rigtigt spændende med de Omega Railmaster ure. Det vil jeg kigge lidt nærmere på....
JK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)