|
Omega nr. 100 i samlingen...... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Vintageure (+25år) (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=98) +--- Tråd: Omega nr. 100 i samlingen...... (/showthread.php?tid=80051) Sider:
1
2
|
Omega nr. 100 i samlingen...... - TDN - 06-06-2015 Så skete det i dag. Ved ikke helt selv hvad jeg skal mene om det, men det er en realitet. Må nok betragte mig selv som en samler og i mindre grad bruger, da mange af mine ure ikke bliver brugt, men det udelukker jo ikke at jeg nyder urene og er glad for dem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Omega nr. 100 i samlingen...... - jacobzimmer - 06-06-2015 Wow der er godt m nok mange fede ure, og i alt for god stand.. Og sjovt at se din første tråd, som ligner mange andres første tråd også :D Og tak fordi du deler din store samling, viden og erfaring med os andre .. RE: Omega nr. 100 i samlingen...... - BadHamster - 06-06-2015 Det er en vild samling RE: Omega nr. 100 i samlingen...... - Borgbjerg - 06-06-2015 Helt vildt fed samling Hvis du nu ikke tæller stopurene med så vil det vel være muligt at gå med hvert ur en 3-5 dage om året, hvilken variation, lækkert RE: Omega nr. 100 i samlingen...... - Avantismo - 06-06-2015 Dyb respekt. Vildt mange fede ure RE: Omega nr. 100 i samlingen...... - PHO - 06-06-2015 Mange smukke og spændende ure. Den der fanger mit øje allermest, er din hvid skivede Ranchero (billede nr. 2). Også de sort skivede Seamaster's i guld, er svært at lade være med at beundre. Måske et svært spørgsmål, men hvilken anser du for perlen i din samling? RE: Omega nr. 100 i samlingen...... - BadHamster - 06-06-2015 Forresten hvilket ur blev dit nummer 100? RE: Omega nr. 100 i samlingen...... - TDN - 06-06-2015 (06-06-2015, 08:44 PM)PHO Skrev: Mange smukke og spændende ure. Det er Speedmasteren, uret der startede det hele jeg fik af min far som nu er død, så det er både et minde om ham og uret der startede min samling. (06-06-2015, 08:47 PM)BadHamster Skrev: Forresten hvilket ur blev dit nummer 100? He he, jeg har faktisk reelt 101 Omega da jeg købte et på Lauritz onsdag aften, men det er ikke modtaget endnu, men betalt, så ud fra princippet om jeg har modtaget det fysisk er det et lommeur som jeg købte i dag.
RE: Omega nr. 100 i samlingen...... - Lars - 07-06-2015 Hej Thomas. Ja, jeg kender jo en del af dem. Har du tænkt på du KAN faktisk bruge dem ALLE, fordelt over hele året. Ja, stopuret bruger du til at tjekke din hastighed når du er ude at køre = ingen fartbøder = flere kr til nye ure...??? 45 sek. For 1km = 80 km/t, 40 sek. for 1km = 90km/t, 33,x sek for 1km = 110km/t (33,x fordi det er jo mekaniske ure der er ingen decimaler i tidtagningen), 27,x sek for 1km = 130km/t og med alle de km du kører, så er det jo da bare at komme igang....??? Til lykke med nr 101....???? Mvh Lars RE: Omega nr. 100 i samlingen...... - Thomas Andersen - 07-06-2015 Hvor opdriver du de ure med sort skive og guldkasse?? |