Urdebatten / Urforum
Hvordan har i det, med det nye urforum - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hvordan har i det, med det nye urforum (/showthread.php?tid=79866)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - D.Sandberg - 27-04-2015

Jeg var ikke klar over at siderne var smeltet sammen...
Spøg til side. Det eneste jeg mangler er en marker alle emner som læst på forsiden, så man ikke behøver at gå ind i hvert enkelt forum. Andet end det, så er jeg cool. Elsker at vi er blevet en stor familie.

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - KimT - 27-04-2015

(27-04-2015, 08:59 PM)D.Sandberg Skrev: Det eneste jeg mangler er en marker alle emner som læst på forsiden, så man ikke behøver at gå ind i hvert enkelt forum.

Den er i bunden (se billede)
Dog er formuleringen skredet i oversættelsen, men det er et af punkterne på den lange liste Icon_blink

İmage

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - D.Sandberg - 27-04-2015

Ah, tak Kim. Det er derfor jeg tænker på dig hele tiden. Du er så smuk. Icon_hjerte

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - KimT - 27-04-2015

Det er rart at blive værdsat Icon_rul

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - longbear - 27-04-2015

champs - syntes at det meste fungerer rigtigt godt, sammenlignet med de mange andre fora jeg fjoller rundt på. Det meste er ren tilvænding og når opstartsbugs er rettet er jeg sikker på at alle har "glemt" hvor godt det gamle sw var.

eneste lille anke er selve default "temaet" - men det har jeg skiftet i indstillinger  Icon_smil

/L

PS på flying-time (nu vintage-time) var de ca 14 dage om bare at få sitet op at kører efter upgrade, så stor ros til urdebattens sw-geeks!

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - maclerche - 28-04-2015

(27-04-2015, 10:24 PM)longbear Skrev: Det meste er ren tilvænding og når opstartsbugs er rettet er jeg sikker på at alle har "glemt" hvor godt det gamle sw var.

Det er nok tilvænning meget af det, men funktionen "læs nye indlæg" som var på det/de gamle forum mener jeg er ret uundværlig.
Den gav et hurtigt overblik over nye indlæg i alle tråde siden sidste besøg. Nu skal man bladre frem og tilbage for at nå det hele igennem. Det er meget mere tidskrævende og for mit vedkommende alt for bøvlet hvis man godt vil følge med i hvad der sker.

Hvordan har i det, med det nye urforum - longbear - 28-04-2015

maclerche Skrev: ...men funktionen "læs nye indlæg" som var på det/de gamle forum mener jeg er ret uundværlig.
Den gav et hurtigt overblik over nye indlæg i alle tråde siden sidste besøg....

Er det ikke præcis hvad "vis nye svar" gør?
İmage

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - gmt-geek - 28-04-2015

Jeg synes ikke at kunne redigere mine indlæg længere?

Udover det så finder jeg heller ikke mulighed for at slette et indlæg man har lavet i en tråd?
 - men det har man måske aldrig kunnet på hverken det ene eller det andet forum?

Vh. Jon

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - Thor86 - 28-04-2015

@ Longbear

I det gamle Urdebatten, så dukkede alle tråde op, når man søgte.

Den funktion synes jeg også er uundværlig, og allerede nu er mit brug af de forskellige fora begrænset.

Jeg har aldrig skrevet særlig meget herinde, men har fulgt en del med på sidelinien, og her var det rigtig smart, man meget hurtigt og nemt, kunne få et overblik.
Det var faktisk en grund til jeg ikke frekventerede Urforum i sin tid.
Så denne mulighed synes jeg helt sikkert der skal implementeres. Potentielt set er det en dealbreaker for mig.

Men ellers er foraet fornuftigt. Det kræver noget tilvænning, også at det hele "flyder" mere sammen end tidligere.
Jeg har stadigvæk svært ved adskille svar og quotes fra hinanden, og lige det får jeg nok også svært ved tilvænne mig til.

Måske kan man implentere smileys via ;) i stedet for man skal trykke på dem?

Men ellers, overordnet set er det fornuftigt. Det hurtige svar er meget rart, men det kræver helt sikkert tilvænning.

Jeg håber dog på en løsning på det med de nyeste indlæg, samt citeringer.

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - KimT - 28-04-2015

(28-04-2015, 12:53 PM)Thor86 Skrev: Jeg håber dog på en løsning på det med de nyeste indlæg, samt citeringer.
Begge ting står på "to do" listen ;-)