|
Nyt TV - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Nyt TV (/showthread.php?tid=73975) |
Re: Nyt TV - hannover_dk - 26-05-2010 jacob jensen Skrev:jeg ryger nok på et Samsung (af særlige årsager som ikke har noget med TV at gøre) LED TV og et af deres minianlæg med DVD/bluerayMotoriseret vægbeslag. Hvor langt kan det dreje TV'et (hvor mange grader) - Kan det vend det helt lodret 90 grader ud fra vægen vh Re: Nyt TV - Lars - 26-05-2010 eag Skrev:En lille sjov historie vedr. størrelse. Og hvad kan man så lære af det...... Der sættets ikke "pris" på mænds arbejde.... Re: Nyt TV - Peter - 26-05-2010 Hej Min kone har for nylig købt et Sony Bravia 40 tommer 100 hertz fjernsyn, og det kan vise fjernsyn præcis ligesom det gamle 28 tommer Philips. MVH Peter Re: Nyt TV - johnfyn - 26-05-2010 Jeg har et SAMSUNG som er et par år gammelt - 32" - medmindre der er sket en revolution ville jeg ikke købe SAMSUNG - det har en mærkelig menu-opbygning og det bruger laaang tid på at starte op og på at skifte fra en kanal til en anden! DERIMOD har min "bonussøn" et PANASONIC Plasma - og det er noget der virker - hurtigt og knivskarpt billede. Så at Elgiganten pt. har tilbud på et Panasonic Plasma TXP42C2E til 3.500,-kr. Re: Nyt TV - jacob jensen - 26-05-2010 hannover_dk Skrev:jacob jensen Skrev:jeg ryger nok på et Samsung (af særlige årsager som ikke har noget med TV at gøre) LED TV og et af deres minianlæg med DVD/bluerayMotoriseret vægbeslag. Hvor langt kan det dreje TV'et (hvor mange grader) - Kan det vend det helt lodret 90 grader ud fra vægen Det præcise tal er ikke oplyst på mit,tror dog godt det kan køre tæt på 90 grader ud fra væggen, men der er remote control med aut. home mode så er jeg solgt Plasma kunne jeg aldrig finde på at købe,det skal være et LED fordi det er tyndere og bruger mindre strøm Re: Nyt TV - hannover_dk - 26-05-2010 jacob jensen Skrev:Det præcise tal er ikke oplyst på mit,tror dog godt det kan køre tæt på 90 grader ud fra væggen,Ha - det er der også på mit gamle B&O TV du vh Re: Nyt TV - jkjaers - 26-05-2010 JohnFyn Skrev:Jeg har et SAMSUNG som er et par år gammelt - 32" - medmindre der er sket en revolution ville jeg ikke købe SAMSUNG - det har en mærkelig menu-opbygning og det bruger laaang tid på at starte op og på at skifte fra en kanal til en anden!Jeg har det på præcis samme måde. Fjernbetjeningen og den generelle styring af samsung er efter min mening håbløs. Her kunne de lære meget af Sony (eller til dels Philips) Re: Nyt TV - jacob jensen - 26-05-2010 Ja jeg ved godt at de har haft det i mange år,jeg har altid syntes det var en fed detalje på deres TVer men når man nu ikke vil købe deres fladskærme så bliver man jo glad for at det sidder i beslaget Fruen ryster bare på hovedet ad mig,og siger så er der jo en fjernbetjening mere at holde styr på der er så meget kvinder ikke forstår Jeg må lige tjekke op på den menu styring når jeg lander i butikken men mon ikke den kan læres Re: Nyt TV - Morten Bekker_phpbb3_import15739 - 26-05-2010 Samsung LED har en fed menu SLUT PRUT kan bare ikke fatte at der er rigtig mange der er til SONY LCD/LED men nu var det alså Samsung der kom først med LED så de andre har nok lånt fra dem jacob jensen Skrev:Ja jeg ved godt at de har haft det i mange år,jeg har altid syntes det var en fed detalje på deres TVer Re: Nyt TV - johnfyn - 26-05-2010 Det der Anynet fra Samsung har jeg nu aldrig kunnet få til at virke...og det selvom jeg har både TV og HD/DVD fra Samsung..... Et opkald til deres hotline gav blot en bemærkning om at "det ikke rigtig virkede".... |