Urdebatten / Urforum
Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78)
+--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81)
+--- Tråd: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? (/showthread.php?tid=66624)

Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - jacob jensen - 20-10-2010

Ja de køre vist med lidt forskelligt
som jeg har forstået det er S-linie udstyr som kan købes og sættes på alle Audier.

Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Peter - 22-10-2010

avantismo Skrev:Nu er jeg 100 meter mester i Audi (mange årig audiclub medlem => http://www.audiclub.dk)

Det er lidt afhængig af årgang.

Feks har jeg massive S4 polerede Aluminiumsspejle på min Audi A4... På nyrere S4'ere er det løse spejlkapper

İmage
Hej avantismo

Den eneste forskel på de spejle som du har, og dem som de bruger idag er at dine spejlkapper er lavet i massiv aluminium, og dem som jeg selv ejer er lavet i plastic som er overtrukket med aluminium, for du kan tage de massive aluminiumsspejlkapper fra S4 anden generation og bruge dem på både på A3 A4 og A6, dog passer de ikke på de modeller med blinklys i spejlene, og til Jacob Jensen jeg kunne se på billedet af Audi A5 at den er med lys himmel og bakspejl, alle S modeller er med sort himmel og sort bakspejl. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Bartsimp - 24-10-2010

Blev far her i tirsdags, og fik lige akkurat nået at købe ny brugt baby carrier, inden den lille kom til verden Icon_e_biggrin

İmage

og så lige et hurtigt billede af Ditte Icon_mrgreen
İmage

Mvh
Thomas

Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - KimT - 24-10-2010

bartsimp Skrev:Blev far her i tirsdags..........
STORT tillykke....... Icon_e_smile

Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Larzovic - 24-10-2010

Jeg kunne aldrig drømme om at købe et japansk ur. Til gengæld er jeg vild med ældre japanske biler. Sådan er jeg lidt sjovt indrettet...

For tiden kører jeg Subaru Legacy og Mazda 323F. Begge er dejlige biler med hver deres charme.

Jeg har egentlig altid godt kunnet lide BMW og Audis produktioner. Desværre ædelægger det typiske københavnske Audi og BMW-segment nydelsen for mig. Jeg er sikker på jeg nok bare har været uheldig Icon_e_sad

Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Bartsimp - 26-10-2010

Kim T Skrev:
bartsimp Skrev:Blev far her i tirsdags..........
STORT tillykke....... Icon_e_smile

Mange tak Icon_e_biggrin

Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Peter - 27-10-2010

Hej Larzovic

Jeg samler både på Omega, Rolex, Breitling, Panerai, IWC, og selvfølgelig på et par japanske mærker, og det er Seiko, Orient og Citizen, de sidste to har jeg dog kun en af hver af, men jeg kunne aldrig drømme om at købe en japansk bil, da jeg næsten udelukkende er til tyske biler, og der mener jeg selvfølgelig Audi og BMW, men de italienske og engelske biler er der også en del jeg gerne vil eje især til fritidsbiler, da jeg meget godt kunne tænke mig en Ferrari eller en Aston Martin. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - cldk - 27-10-2010

Efter tre BMW'er i træk er jeg nu også med på Audi-vognen (de tyske mærker har heldigvis ikke samme ry hernede). For mig er den store forskel Audis Quattro løsning som gør at man kan smide bilen rundt om hjørnerne selvom man ikke er rally-kører til dagligt Icon_e_smile

İmage

-Christian

Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Peter - 29-10-2010

Hej cldk

Hvilket land bor du i, da jeg kan se at din bil er højrestyret, er det Australien. Icon_question

MVH Peter

Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - cldk - 29-10-2010

Hej Peter,

Ja jeg er bosat i Sydney (men opholder mig i Brisbane pt pga arbejdet), så pengene rækker lidt længere end derhjemme når det kommer til bilparken. Der er dog langt mere at hente på japanske biler, fx står en fuldt udrustet Subaru WRX STI spec.R til omkring 350kkr, men så får man også Brian-stemplet med i pakken (aka Hoon i AU-sprog).

-Christian