|
Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? (/showthread.php?tid=66624) |
Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Fabritius - 23-11-2009 Nu ser mit transportmiddel sådan ud Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Clubman - 23-11-2009 Hej, hvad er der sket Jeg syntes lygten ikke sidder korrekt pladseret Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Fabritius - 23-11-2009 Clubman Skrev:Hej, hvad er der sketDer er en der er kørt ind i den og smuttet uden at ligge en seddel. Skaden er noget mere omfattende end billedet umiddelbart viser. Kølerhjelmen er trykket godt og grundigt, så den er skæv hele vejen rundt, kølergitteret mangler et stykke i den ene side, kofangeren er trykket og har fået nogle dybe skrammer, lygten er flået løst og bag grillet/under hjelmen er beslagene trykket så meget, at hjelmen ikke kan åbnes, der er kommet fugt i forlygterne og hvad der ellers må være af skader finder jeg først ud af, når Fiat får åbnet den. Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - jacob jensen - 24-11-2009 Det er noget forbandet svineri men det ser man desværre mere og mere af idag. Har endda set tilfælde hvor folk bare har lagt en seddel hvor der stod jeg har kørt ind i din bil ha ha Da jeg kørte alfa var der en der gik med en kniv hele vejen ned af den ene side på bilen hvad jeg ikke ville have givet for at have været der da det skete. Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Peter - 25-11-2009 Hej Jeg mener også at de nyere Ferrarier er bygget bedre end 348 og frem, og grunden til der er Audi stumper i en Lamborghini er at de er de absolut bedste til at lave de stumper, eksempelvis er kontakter og diverse betjeningsgreb i en Ferrari 348 fra en Fiat Ritmo, MVH Peter Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - jacob jensen - 25-11-2009 Peter der er flere grunden til at der er Audi stumper i en Lambo og det er ikke kun fordi det er gode stumper,men også fordi de som Fiat havde dem på hylderne. Hvilke kvalitet stumperne er i kan jeg ikke se kommer sagen ved, Audi stumper har lige så lidt at gøre i en Lambo som Fiat stumper har i en Ferrari. Men at the end of the day handler det jo om at tjene penge på at lave bilerne I bilbranchen nævnes 348erens afløser 355eren som den første Ferrari der kan tåle daglig brug bla. fordi kvaliteten på denne model fik et kæmpe løft på alle fronter Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Peter - 27-11-2009 Hej Jacob Vi er enige på flere punkter, men jeg synes ikke at man kan sammenligne dårlige Fiat stumper, med topkvalitet fra Audi af, men jeg er enig med dig i af Audigruppen godt kunne have ændret på designet af de stumper så de ikke lignede 100% dem der er i en Audi A3, hvilket de gør i en Gallardo, men jeg synes nu engang det er bedre end Fiat Ritmo stumper som der er en masse af i en Ferrari 348 TB. MVH Peter Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Fabritius - 27-11-2009 peter Skrev:Hej JacobPeter: Tror du ikke at du enten skal sammenligne Gallardostumperne med hvad der sidder i en 430 / California eller sammenligne 348'eren med hvad der var monteret i en Diablo? Her er 348'eren modstykke: Den her kan du sammenligne med Gallardoen:
Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - jacob jensen - 27-11-2009 Men stadigvæk Peter,er A3 stumper i en Lambo lige så meget i vejen som Ritmo stumperne i en Ferrari. Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Peter - 02-12-2009 Hej Jeg er da heller ikke helt uenig, men refererer bare til de biler jeg har prøvet og kigget på, og som jeg skriver har Ferrari fået et gevaldigt løft efter 348 nu har jeg også set en 430 og den er langt bedre bygget end 348, men den når ikke Audi R8 til sokkeholderne, med hensyn til samlekvalitet. MVH Peter |