|
På adskillige opfordringer både her i forum og via PM, - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: På adskillige opfordringer både her i forum og via PM, (/showthread.php?tid=80843) |
RE: Tjah...... - Smilla - 20-01-2016 Vild historie Mit mundvand har svært ved at blive inde [SMILING FACE WITH SMILING EYES] Jeg glæder mig allerede til næste afsnit. Nyder at læse denne type indlæg RE: Tjah...... - willy - 20-01-2016 (20-01-2016, 06:52 PM)Avantismo Skrev: Who the fcuk is "Brietling" ?Simple spelling mistake,pleased to hear it tickled your childish humour RE: Tjah...... - Stensbjerg - 20-01-2016 (20-01-2016, 07:21 PM)Kurt B Skrev:(20-01-2016, 06:52 PM)Avantismo Skrev: Who the fcuk is "Brietling" ? Jeg er målløs og der skal ellers meget til, men når man siger at man har meget at fortælle og SELV fortæller at det er en skam for alle os andre ja så er sandalerne sgu lettet, og så topper man den lige med at overfuse et andet medlem helt uden grundlag. Og jantelov har intet med det gøre jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad du ejer og hvad det er værd, og jeg ejer ikke evnen til at være misundelig. Her er vi ud i almindelig dannelse over for andre mennesker, jeg er med på at din samling af Breitling er unik og mange penge værd det er gentage til alt tydelighed. Hvorfor dine indlæg kun generelt handler om hvor stort dit overskud er, og er sat op så man skal blive imponeret, Skal jeg lade være usagt. Jeg er nok en af de få herinde som ikke falder på halen af det du skriver og ejer, og det er ikke fordi at det mangler kvalitet, misundelse, jante eller andet. Grunden til min holdning kan man læse, i den måde du selv mener du har ret til at svare Kim på. Jeg lover ikke at skrive i flere af dine indlæg, hvis der kommer flere det er jo op til dig, jeg er total ligeglad hvad du vælger. RE: Tjah...... - willy - 20-01-2016 (20-01-2016, 07:30 PM)Avantismo Skrev: Helt totalt misforstået Kurt B.If you do not have the capability to understand that anyone can make a spelling mistake.Then i strongly recomend that you get some kind of help.And i think your comments about Kurt are out of place.This is not Facebook. RE: Tjah...... - BadHamster - 20-01-2016 Kims kommentar syntes jeg var ret harmløs og hvis man/du var ligeglad kunne du jo bare vælge at trække på skulderen og gå videre til næste indlæg... Just my 2 cents. Men ellers en god historie om service Edit: du = Kurt B RE: Tjah...... - maclerche - 20-01-2016 fed oplevelse…. dem er der nok lang imellem, selv med din fantastiske samling, det er typisk at det sker når man mindst forventer det…. lidt som fester der bare opstår uden at være arrangeret…. de er altid sjovere… mht. kommentarer, så skal der ofte læses godt mellem linierne… for at forstå/ikke misforstå, men det er intet ift. DWC forum der er mere "knald på læggehønen", se f.eks bare deres avatarer og signaturer ! RE: Tjah...... - willy - 20-01-2016 To be honest,some people use a lot of their time trying to write something interesting on this site.And i agree with Kurt,it is bloody irritating to read stupid comments by people who do not contribute much.They just try to find fault with what others write.Sorry if i seem a bit pissed off,but i have just about had enough of it.My appeal is that if you cannot keep to talking about watches,then keep quiet.All it achieves is to throw a thread off course.I hope we can end this here,and not throw Kurts thread off course. RE: Jeg har valgt at slette mit indlæg, og opfordrer til at .... - khbk - 20-01-2016 Johannes 19:22 / Kristen RE: Tjah...... - BadHamster - 20-01-2016 (20-01-2016, 08:40 PM)willy Skrev: To be honest,some people use a lot of their time trying to write something interesting on this site.And i agree with Kurt,it is bloody irritating to read stupid comments by people who do not contribute much.They just try to find fault with what others write.Sorry if i seem a bit pissed off,but i have just about had enough of it.My appeal is that if you cannot keep to talking about watches,then keep quiet.All it achieves is to throw a thread off course.I hope we can end this here,and not throw Kurts thread off course.Øh IMO er Kim en af dem der bidrager mest til siden... Jeg har valgt at slette mit indlæg, og opfordrer til at .... - T.Hansen - 20-01-2016 Gutter jeg må bede jer om at droppe alle de personlige angreb og beskyldninger i denne tråd. Der skal som bekendt være plads til alle, og det indebærer lidt tolerance fra alle parter. Tråden bliver låst såfremt det fortsætter. På forhånd tak for forståelsen :-) Sendt fra min HTC One max med Tapatalk |