|
Andre billeder - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68) +--- Tråd: Andre billeder - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II (/showthread.php?tid=74075) |
Re: Endelig - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II - NYE PICS - gmt-geek - 19-06-2010 Kris Skrev:Tak for billederne. Hej Kris, 1675-8'eren: Uret er født med sort skive, men den er faded til mærkebrun/sort Lynetten var oprindelig mørkebrun som på "Tiger Eye" og er nu nærmest faded over i en guld farve. Mht. lænken - for mig eksisterer der kun den jubilee lænke til den reference der Men generelt er jeg nok slet ikke til remme på Rolex, men det er jo en smags sag! Mvh. Jon Re: Endelig - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II - NYE PICS - gmt-geek - 19-06-2010 jacob jensen Skrev:Tillykke med det "nye" Rolex Hej Jacob - og tak Jeg skal nok tage både 1675-8 og den nye 1655 Straight hand med over på lørdag!! Mvh. Jon Respect Jon - glæder mig til at se den ;-) - janj_j - 20-06-2010 Hej Jon Et stort tillykke herfra - du er vist blevet en ægte vintage mand. Hvordan ser din ønske liste ud nu - for næste vintage ur Både din 1680/8 og 1655 er super klassiske ure .. Jeg kan kun sige respect. Men gælder mig til at se dem - kom forbi til grill i sommerhus - så laver jeg nogle bøffer og vi kan lave nogle billeder vh Jan J Re: Respect Jon - glæder mig til at se den ;-) - gmt-geek - 20-06-2010 janj_j Skrev:Hej Jon Hej Jan, Takker mange gange - og ja det er vist noget værre noget du fik rodet mig ud i på alle de tidlige morgentimer på det gamle arbejde!! Jeg ser frem til noget godt vejr - grill - sommerhus - og fremfor alt en god catch up snak om alt muligt!! Det er ALT for længe siden sidst! Men du ringer eller skriver bare så er jeg klar Min wish list... Hm.... Selvom du faktisk ikke mente det du skrev "Både din 1680/8 og 1655" da du jo bedre end nogen ved det er en 1675-8 jeg har... MEN - der fik du faktisk selv givet svaret på den der er øverst på listen nemlig: 1680-8 black dial!! Selvom det vist hellere må vente lidt dog - jeg har vist brugt ur budgettet her det sidste ½ år du ved ... Ser frem til vi ses. Mvh. Jon Re: Endelig - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II - NYE PICS - Hans Jørgen - 21-06-2010 Let the hunt begin.... på en -8 Re: Endelig - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II - NYE PICS - gmt-geek - 26-06-2010 Hans Jørgen Skrev:Let the hunt begin.... på en -8 Yes sir! Jeg ville rigtig gerne - og i princippet har jeg også en i kikkerten, men jeg tager lige en slapper trods alt Mvh. Jon Re: Endelig - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II - NYE PICS - Globetrotter30 - 03-08-2010 Det er et fantastisk ur du har fået dig der gmt-geek Har selv et og er rigtig glad for det. Går med det til dagligt og viser det glædeligt frem. Men har det dog aldrig på under våde byture. Det tør jeg af gode grunde ikke ;o) Re: Endelig - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II - NYE PICS - gmt-geek - 04-08-2010 Globetrotter30 Skrev:Det er et fantastisk ur du har fået dig der gmt-geek Yes sir! Jeg har lidt at skifte ml. men går med det jævnligt - bla. i dag!! Smider lige et par billeder mere af den Re: Andre billeder - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II - Rolex COMEX - 04-08-2010 Flotte billeder & ur. Re: Andre billeder - Orange STRAIGHT Hand Rolex Explorer II - KimT - 04-08-2010 SUPER lækkert ur, og endnu bedre irl. Men hvad er nu det, i din signatur Breitling Bentley GT............. Det er da noget helt andet, end dine andre ure |