09-06-2010, 08:01 AM
Morgen alle sammen,
Ja så fik jeg endelig landet det sidste nye medlem af familien
Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, jeg ikke har svært ved at styre min begejstring, da det har været en åre lang søgning efter den rette...
Billederne her er bare taget med mobilos, så de snyder en del med lyset og især farven på skivens markeringer samt farven på den orange hånd(meget lysere orange end det ser ud på billedet)!!!
Alt på skiven ser hvidmarkeret ud på billederne, men det er i virkeligheden patineret i en flot lysegrøn farve som vi alle kender!
Jeg lover, at der kommer en længere serie med billeder taget med et ordentligt kamera således, at det fremstår som det fortjener!
Lidt hurtige facts:
Explorer II ref. 1655 - Orange Straight Hand first set:
Stemplet i bagkassen - 72 II
30xxxx serie.
7836 foldet lænke stemplet 71.
Alt i alt 100% original og står kniv skarp!
Som sagt - more to come!
Mvh.
Jon
Ja så fik jeg endelig landet det sidste nye medlem af familien

Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, jeg ikke har svært ved at styre min begejstring, da det har været en åre lang søgning efter den rette...
Billederne her er bare taget med mobilos, så de snyder en del med lyset og især farven på skivens markeringer samt farven på den orange hånd(meget lysere orange end det ser ud på billedet)!!!
Alt på skiven ser hvidmarkeret ud på billederne, men det er i virkeligheden patineret i en flot lysegrøn farve som vi alle kender!
Jeg lover, at der kommer en længere serie med billeder taget med et ordentligt kamera således, at det fremstår som det fortjener!
Lidt hurtige facts:
Explorer II ref. 1655 - Orange Straight Hand first set:
Stemplet i bagkassen - 72 II
30xxxx serie.
7836 foldet lænke stemplet 71.
Alt i alt 100% original og står kniv skarp!
Som sagt - more to come!
Mvh.
Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....