Urdebatten / Urforum
Mads Gjødesen - Timetowatch.dk - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78)
+--- Forum: Good Guys / Bad Guys (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=73)
+--- Tråd: Mads Gjødesen - Timetowatch.dk (/showthread.php?tid=58811)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8

RE: Mads Gjødesen - Timetowatch.dk - MortenKN - 12-05-2015

ja jeg beklager mit sprogbrug.... syntes bare det er svinsk....Godt sagen er løst

RE: Mads Gjødesen - Timetowatch.dk - P.N. - 12-05-2015

Det er desværre ikke alle der hylder princippet: er du utilfreds så sig det til mig, er du tilfreds så fortæl det til alle du kender.

P.N.

RE: Mads Gjødesen - Timetowatch.dk - MortenKN - 12-05-2015

Røvsyg sag for alle parter

RE: Mads Gjødesen - Timetowatch.dk - KimT - 12-05-2015

Den er også oprettet på TimeToTalk i Sverige http://www.timetotalk.se/timetotalk/varning-timetowatch-dk-t16793.html

RE: Mads Gjødesen - Timetowatch.dk - Tage Reinhardt - 12-05-2015

Trist case. Bingoraalf bliver jo belønnet og vinder 5-0 på sit mailhysteri.

1. Bingoraalf får det præcist som han vil have det.
2. Bingoraalfs hysteriske støj undgår en juridisk afgørelse som han sandsynligvis ville tabe med et brag.
3. Bingoraalf får brændemærket Timetowatch som Bad Guy på flere svenske urfora og får Timetowatch til officielt at trække sig fra det svenske marked.
4. Bingoraalf får sået en frø af tvivl hos nye dk brugere om Timetowatchs hæderlighed.
5. Bingoraalf får skabt splid i det dansk-svenske broderforhold ved at starte tråde hvor "danskere generelt" får flere svinere af broderfolket.

Jeg vil på de varmeste anbefale Timetowatch og på det køligste fraråde Bingoraalf. 

Mads Gjødesen - Timetowatch.dk - Black Seal - 12-05-2015

Omvendt kan man sige at hvis Mads har en god sag, er det jo dumt at lade handlen gå tilbage.

Sent from my iPhone using Tapatalk

RE: Mads Gjødesen - Timetowatch.dk - willy - 12-05-2015

Often when a customer is not satisfied,we only get their side of the story.Judging by what i have read here,i would say that Mads acted in a fair way concerning this customer.Anyone can make a mistake ,even prof dealers.It is unreasonable to expect that they know everything about the new packaging of all watches.This guy knew about what was supposed to have come with this watch,and should have returned it if he was not satisfied.

Many dealers describe a watch,with a full set B&P.And sometimes there is maybe a small item missing.I have encounted this many times.Watches can change hands many times,and items go missing.It has never put me off a watch,as long as i have the box& papers.Finding a absolutly perfect set,when a watch has had many owners is pot luck.

And i can only agree with others about hanging a guy out to dry,because of one instance.I have never bought a watch from Mads,but judging what others have said about dealing with him.I would say that he is the one being unfairly treated in this instance.

RE: Mads Gjødesen - Timetowatch.dk - Dam - 12-05-2015

Ja, har set den er på timetotalk.

Derfor har jeg også fyret et indlæg afsted, uanset om jeg bliver sønder bombet med mail, eller anden svensk ukvemsord.

VH

Rene dam

RE: Mads Gjødesen - Timetowatch.dk - bcmb - 13-05-2015

Jeg har købt hos Mads, og jeg kunne godt finde på det igen.

Denne her sag er dog lidt speget. Køber tror han har købt et full set. Det manglende glas er en ting, men efter noget research finder han også ud af at boksen slet ikke er den rigtige. Dvs. varen var ikke som annonceret, hvilket ikke lige var til at konstatere tilsyneladende. Jeg ved ikke hvordan loven er skruet sammen men jeg vil da tro at sælger, når denne er professionel, har et ansvar for solgte varer der går ud over den normale fortrydelsesret i situationer som denne når der er givet urigtige oplysninger om varen.

RE: Mads Gjødesen - Timetowatch.dk - Black Seal - 13-05-2015

Jeg holder fast i at "hvis" Mads mener han ikke har gjort noget forkert i denne sag, at det er mærkeligt at tage uret retur.

Havde jeg efter de 14 dage fundet ud af at boks er forkert, havde jeg også bedt om at handlen skulle gå tilbage. Vi ved alle hvad det betyder med korrekt boks og papirer. Så ja havde det været efter 6 mdr. havde jeg også gjort det samme.

Jeg har ikke gidet sætte mig ind i hele sagen, men hold op hvor er det sjovt, hvordan han støttes op af brugere herinde på den svenske side.

Kunne forresten derfor være spændende at se den dialog, som åbenbart ikke er kommet frem........