Urdebatten / Urforum
Den største skuffelse.......... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Den største skuffelse.......... (/showthread.php?tid=57667)

Sider: 1 2 3 4

Den største skuffelse.......... - berg - 01-05-2012

willy Skrev:The watch that disapointed me most was the IWC Big Pilot.I love the look of this watch but could not wear it because the stupidly large crown digs into the back of my wrist. Willy
wear it a bit more loose, it's no problem to wear... But the crown is pretty much oversized... They should have made a destro version! ;)

Re: Den største skuffelse.......... - willy - 01-05-2012

berg Skrev:
willy Skrev:The watch that disapointed me most was the IWC Big Pilot.I love the look of this watch but could not wear it because the stupidly large crown digs into the back of my wrist. Willy
wear it a bit more loose, it's no problem to wear... But the crown is pretty much oversized... They should have made a destro version! ;)
I like it so much i might get it anyway and take the pain Icon_e_biggrin1 Willy

Den største skuffelse.......... - berg - 01-05-2012

Can't blame you, that watch is awesome.
Simple, with a lot of presence! :)

Re: Den største skuffelse.......... - willy - 01-05-2012

berg Skrev:Can't blame you, that watch is awesome.
Yes great workmanship and caliber it is one of my all time favorite watches.And i could not agree more with what you say. Icon_not Willy

Re: Den største skuffelse.......... - MichaelSC - 01-05-2012

willy Skrev:
berg Skrev:Can't blame you, that watch is awesome.
Yes great workmanship and caliber it is one of my all time favorite watches.And i could not agree more with what you say. Icon_not Willy

Jg kan også kun tilslutte mig jeres udsagn. Vi ser nærmest ingen Big Pilots herinde, hvorfor mon? De ER derude, det véd jeg Icon_e_wink

Mvh
Michael

Re: Den største skuffelse.......... - Stensbjerg - 01-05-2012

Den største skuffelse jeg til dato har haft med ure i urverden
var helt klart da jeg første gang fik en sub i hånden dengang de kørte med deres gamle lænker/lås. Icon_e_confused Icon_e_confused

Det var simpelhen i en (for mig) for ringe kvalitet sjovt nok passer de for mig godt til deres vintage modeller,
men det var der jo slet ikke tale om her.

Er sikker på Rolex også selv var klar over problemet så de valgte derfor at lave noget af det bedste på markedet i dag som afløser
til det gamle bras Icon_e_wink Icon_cool

Lænken og låse sikret uret godt nok på armen
men materiale valget var simpelhen for ringe til prisen.

Re: Den største skuffelse.......... - Ivan - 01-05-2012

Man havde jo hørt en masse og set en masse billeder, så jeg var målløs da jeg første gang havde et Hublot Big Bang i hænderne. Jeg var overbevist om at det måtte være en kopi(hvilket udløste en lidt pinlig samtale med kunden, der dagen før havde sluppet 70000kr. for uret Icon_e_biggrin1 ).
Det må være et af de mest opreklamerede ure i de højere luftlag...

Re: Den største skuffelse.......... - Peter - 02-05-2012

Hej Ivan

Jeg kan dog sagtens skille kopi fra original, men jeg er dog 100% enig med dig det mærke er alt for opreklameret.

MVH Peter

Den største skuffelse.......... - berg - 02-05-2012

Peter Skrev:Hej Ivan

Jeg kan dog sagtens skille kopi fra original, men jeg er dog 100% enig med dig det mærke er alt for opreklameret.

MVH Peter

tror nu der findes en kopi eller to derude der også ville narre dig... ;)

Re: Den største skuffelse.......... - Miwes - 02-05-2012

Der er så meget andet i livet som har givet skuffelser, men ure har aldrig været noget der har skuffet mig og selv de grimme har et eller andet.

Men at nogen skulle blive skuffet over et ur køb er da kendt og det bedste eksempel var da min urmager viste mig et par Rolex...et herre og dame ur, hvor det var tale om originale kasser, men værket var blevet skiftet i begge ure til et billigt mekanisk værk...det var en trist besked til de to ur-ejere, som havde købt urene for mange år siden på en ferie.

Vh. MW