|
Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? (/showthread.php?tid=66624) |
Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Peter - 25-04-2009 Hej Sommetider sender en BMW de helt forkerte signaler for mig, da jeg nødig ville sættes i bås med dem der ret tit kører rundt i dem på gågaden i Horsens, men jeg kan godt lide BMW, og har rent faktisk haft tre af dem, og så er de ret gode til at køre sidelæns, og det er nok noget af det jeg mest savner, det er en lille smule sværere i Audien, men det kan sagtens lade sig gøre, og hvad skal man med en Lexus, det er jo bare en dyr Toyota, for den hedder jo Toyota i dens hjemland. MVH Peter Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - jacob jensen - 25-04-2009 Man kan slet ikke sammenligne toyota og lexus bare fordi toyota laver dem,jeg aner ikke om den hedder toyota i japan det lyder mærkeligt Jeg har ihvertfald ikke hørt om nogle lande hvor Lexus bilerne får et toyota skilt på fronten,,du er heller automatisk lexus værksted bare fordi du er toyota værksted det ved jeg med sikkerhed Da de startede lexus mærket begyndte de med et helt blankt stykke papir,hvornår er det lige sket sidst når nogle vil starte et mærke op,ikke engang undervognen (noget af det dyreste at fremstille til en bil)blev taget fra hvad de havde på hylderne ideen bag lexus er bare så tiltalende hvis man gå op i biler og deres teknik. Man siger jo heller ikke om de urmærker Richemont-gruppen ejer at de er de samme ure bare fordi de alle er ejet af Richemont,og her kan man endda måske finde mere teknik fællesskab end det er tilfældet med toyota/lexus Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Fabritius - 27-04-2009 Over weekenden har jeg fået et transportmiddel mere. Fælles for den begge - ud over at de er biler - er at de er grønne. Den ene er en stationcar med plads til 7. Den anden er en 2 dørs coupé (Sportsvogn i min verden) med sort læderkabine, turbo og Pininfarina skrevet på siden Billeder kommer snarest muligt. Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - jacob jensen - 27-04-2009 Et lille gæt Fiat Coupe turbo 16v billederne Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Fabritius - 27-04-2009 jacob jensen Skrev:Et lille gæt Fiat Coupe turbo 16vSelvfølgelig er det det Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - jacob jensen - 27-04-2009 Et rigtig godt køb hvis man vil have en bil der kan holde hvad de smukke former lægger op til, der er virkelig meget bil for pengene bare man får fat i en hvor den/de tidligere ejere har haft råd til at have bilen. Yes både Fiaten og Lanciaen kører super godt,tillykken med vognen Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Fabritius - 28-04-2009 Fandt faktisk et enkelt billede af den fra sælgerens annonce. Her er vidunderet Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Peter - 29-04-2009 Hej En af de fedeste biler Fiat har lavet. MVH Peter Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Fabritius - 29-04-2009 peter Skrev:HejNej, dén fedeste bil de har lavet Re: Hvordan ser jeres transportmiddel ud? - Peter - 01-05-2009 Hej Fabritius De har også lavet Fiat Dino med Ferrari motor, den er nu heller ikke at kimse af. MVH Peter |