|
Hvordan har i det, med det nye urforum - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hvordan har i det, med det nye urforum (/showthread.php?tid=79866) |
RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - pbr - 08-05-2015 Well, jeg må jo være underlig - men jeg forstår slet ikke den modvilje, der tilsyneladende er mod det nye layout !! Det ser godt ud, jeg kan lide den nye baggrund og der er ikke noget i funktionaliteten, der gør at jeg ikke kan bruge forum på nøjagtig samme måde, som det var tilfældet med de gamle fora !! Ja, adskillelsen mellem de enkelte indlæg i trådene er måske en smule mindre klar, men det er da ikke noget, der vil få mig til at droppe forum !! Der er små ting, som der skal justeres her og der - men det er små detaljer, som en skriftfarve her og dér, der måske skal ændres, knapper der måske skulle flyttes osv. .............. men så er det da heller ikke værre !! Måske er det bare mig, der er sær ............... men måske burde man slå koldt vand i blodet og lige lade forum finde sig selv og lade Martin luge ud i de resterende småting i fred og ro !! Hvordan har i det, med det nye urforum - KimT - 08-05-2015 Jeg har det meget som dig Peter. Jeg synes det er noget pænere nu end det var før (da jeg havde det) og der er samme funktionalitet som tidligere, bare med mange flere muligheder - måske det forvirrer? Når det så er sagt, så husker jeg tydeligt reaktionerne hver gang jeg (i starten) lavede ændringer på det gamle Urdebatten. Det krævede også lidt tid og tilvænning for alle før det blev accepteret Der er stadig rigtig mange fejl som skal rettes, men Martin tygger sig igennem det stille og roligt og jeg er sikker på at det bliver godt når vi alle lige bliver vant til det. Urtosser er sgu så konservative :-) RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - pbr - 09-05-2015 (08-05-2015, 11:46 PM)KimT Skrev: Urtosser er sgu så konservative :-) Yep, vi har det ikke så godt med forandring !! .......... det påvirker vores gangreserve !! Hvordan har i det, med det nye urforum - Black Seal - 09-05-2015 Sorry det har intet med forandring at gøre. Det er i mine øjne latterligt og tænker ejerne nok skal komme til fornuft. Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - Dam - 09-05-2015 Jeg oplever, at når jeg går ind på en tråd, så starter den, nogle gange på sidste side, og nogle gange i bunden af side 1. Jeg oplever også at jeg ikke kan se, boksen jeg skriver i,da den hopper op og ned, så jeg ser annoncer når jeg skriver. Og så er siden enorm laaaaangsom RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - KimT - 09-05-2015 Annoncer??? Jeg ser ingen annoncer overhovedet og her er hastigheden helt fin med nærmest ingen forsinkelse, så måske det er hos dig? Når du går ind i en tråd hvad trykker du så på, for hvis du trykker på den grønne pil til venstre for trådens navn vil den altid hoppe til det første indlæg i tråden du ikke har læst. RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - Stensbjerg - 09-05-2015 (08-05-2015, 10:53 PM)khbk Skrev: Jeg ved ikke hvad der er galt, men jeg skal bruge alt for megen energi på at skabe fokus på det væsentlige. Det virker heller ikke rigtig for mig.. RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - KimT - 09-05-2015 Jeg kan forstå at man kan synes farvevalg, baggrund m.v. er grimt - det er smag og behag og helt naturligt - men WatchUSeek er da meget mere forvirrende at se på efter min mening og med forstyrrende elementer (se et par eksempel på tilfældige forumsider derfra herunder). Farverne (og adskillelse mellem indlæg) er faktisk meget ens med her, der er bare fyldt med reklamer imellem indlæggene og i siderne. Er det så bare baggrunden herinde der opponeres så meget imod? Klik på billeder for at se dem i større format. ![]() ![]() Det er dog noget alle aldrig bliver enige om og som tidligere nævnt, da jeg lavede Urdebatten i sin tid var der også meget kritik af udseendet på den. Med tiden blev folk dog vant til det og det vil man også her, HVIS man altså vil give det en chance. Og her mener jeg mht. udseende, da funktionaliten og fejl selvfølglig skal fungere/rettes og Martin arbejder løbende på det. RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - P.N. - 09-05-2015 Det må f..... være svært at lave et forum hvor deltagerne kan ophidse sig over de småting der nævnes. Kreatørerne har min udelte respekt hvis de gider blive ved med at servicere brugerne uden beregning. P.N. RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - BadHamster - 09-05-2015 |