Urdebatten / Urforum
Hvordan har i det, med det nye urforum - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hvordan har i det, med det nye urforum (/showthread.php?tid=79866)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - Kristofferj - 08-05-2015

Og så slipper man også for den latterligt irriterende, epilepsifrembringende baggrund.

Hvordan har i det, med det nye urforum - HG - 08-05-2015

(08-05-2015, 10:56 AM)TioMalo Skrev: Hvordan har jeg det med det nye forum ?

Ikke at være kontrær bare at være kontrær men layout og farvelægningen når ikke Kim´s gl. forum til sokkeholderne.
Og det gør at jeg - i hvert fald indtil videre - har en megen begrænset lyst til at hænge her.

Vi håber at ting ændrer sig.... Icon_blink

God weekend - John

Kunne ikke være mere enig.
Kims gamle forum var meget pænere og selv den opdaterede udgave af urforum var pænere end nu :-(
Håber også at det bliver bedre ;-)

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - MikkelBA - 08-05-2015

Det gør det da i hvert fald lidt bedre, at man kan skifte udseende! Men stadig meget mere uoverskueligt end det gamle!

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - TDN - 08-05-2015

(08-05-2015, 11:35 AM)Kristofferj Skrev: Hvis man går ind under Andre indstillinger kan man ændre hvordan forum ser ud. Den der hedder square er mindre grim at se på.

Sig mig blev den mulighed lige fjernet igen??

Hvordan har i det, med det nye urforum - Kristofferj - 08-05-2015

Jeps.

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - MikkelBA - 08-05-2015

"Duende" er der stadig. Det er sgu stadig mere rent og overskueligt end default!

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - Palleurup - 08-05-2015

Det er muligt, at jeg har en snert af farveblindhed.
Men jeg synes, at indlæg+svar og citater flyder sammen, til een stor masse, hvor jeg ret hurtigt mister overblikket.
Så for at vende tilbage til det egentlige spørgsmål, om hvordan jeg har det med det nye forum, er svaret vel nærmest: Tja, jeg holder meget af at læse, så jeg håber da at det bliver bedre....snart ( her skulle der så have været en smiley)

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - TDN - 08-05-2015

(08-05-2015, 04:38 PM)Palleurup Skrev: Det er muligt, at jeg har en snert af farveblindhed.
Men jeg synes, at indlæg+svar og citater flyder sammen, til een stor masse, hvor jeg ret hurtigt mister overblikket.
Så for at vende tilbage til det egentlige spørgsmål, om hvordan jeg har det med det nye forum, er svaret vel nærmest: Tja, jeg holder meget af at læse, så jeg håber da at det bliver bedre....snart ( her skulle der så have været en smiley)

+1

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - Black Seal - 08-05-2015

Det er rent selvmord med den layout farve og billede - gør jer selv den tjeneste og gå tilbage til det oprindelige på urdebatten. Det virkede og var overskuelig.

RE: Hvordan har i det, med det nye urforum - khbk - 08-05-2015

Jeg ved ikke hvad der er galt, men jeg skal bruge alt for megen energi på at skabe fokus på det væsentlige.
Hvad det så er?
Det har betydet at en del af glæden er væk, og jeg snart nøjes med at læse nyheder på Watchville og orientere mig på Watchuseek Seiko/Citizen.
/
Kristen