Nyt dress-ur
#21
(21-01-2020, 07:39 PM)Kongelunden Skrev: ..så vil tillade mig at spørge hvad størrelse håndled du har til denne fantastiske Saxonia? For billederne ser sgu damn godt ud  Icon_blink

Mit håndled er 18 cm, så jeg tænker det sagens kan fungere til 18,5 cm.
Mvh
Morten
Svar
#22
Icon_Up  Tusind tak for svar, og endnu engang stort tillykke med den flotte Saxonia. Tænker at det sikkert er lidt en vanesag i forhold til hvad man er vant til - har selv primært gået med 44mm Paneral og 46mm BP de sidste par år, så jeg skal nok blot vænne mig lidt til de mindre ALS størrelser på armen Icon_e_biggrin1
[-]
  • cfnissen
Svar
#23
Du tør ikke. I dare you ;-)

Claus


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • 116520
Svar
#24
Ha, ha - super udfordring  Icon_Up

Har været forbi og kigge på ALS en del gange efterhånden, men det er primært i) tanker omkring rette størrelse samt ii) mest passende model der pt optager tankerne. 

Senest var det den ganske simple Saxonia thin i 40mm som trak lidt - simplicity i bedste bauhaus-stil  Icon_cool  - 40mm modellen er dog udgået, og 37mm virker umiddelbart lidt lille på mit håndled.

İmage

Fik bla også prøvet 1815 up/down, men selvom den kun er 1mm mindre (39mm) så virker den bare langt mindre på min arm end Saxonia - og 39mm er trods alt i den store ende når vi snakker ALS :) Men igen, størrelsen er nok også en vanesag i forhold til hvad jeg tidligere har haft på armen.........så dette er hvad der pt optager tankerne omkring ALS Icon_drunken

İmage
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)