17-07-2010, 12:59 AM
OK som nogen vil ha set under dagens ur, så har jeg nappet en ploprof. I bytte for min Rolex LV. Det har ikke de store økonomiske baggrunde - altså om LV eller Ploprof vil stige mest. Jeg tror nok mest på LV egentlig, men jeg gik aldrig med den og fik en aldrig gået Ploprof tilbudt i bytte, uden at skulle forlade huset. Magelighed kan man kalde det, og et rigtigt hyggeligt bytte.
Kvaliteten på alt - kasse - lynette med safirglas beskyttelse - lænke osv. ligger tårnhøjt. Justeringen af lænken - co-axial inhouse - dobbeltfjeder = 60 timers gangreserve - ny inhlouse - og meget andet - ligger tårnhøjt - LV var flot og kunne stige i pris, men manglede at tale til mig.
Den er tung - himmel Baun - en constelation ville være en velsignelse - men den er SJOV og den ER godt lavet så jeg bliver kigget på lidt for meget af mange, hvilket jeg ikke ønsker - men, nu får vi se. Den var god i havet

vh
Kvaliteten på alt - kasse - lynette med safirglas beskyttelse - lænke osv. ligger tårnhøjt. Justeringen af lænken - co-axial inhouse - dobbeltfjeder = 60 timers gangreserve - ny inhlouse - og meget andet - ligger tårnhøjt - LV var flot og kunne stige i pris, men manglede at tale til mig.
Den er tung - himmel Baun - en constelation ville være en velsignelse - men den er SJOV og den ER godt lavet så jeg bliver kigget på lidt for meget af mange, hvilket jeg ikke ønsker - men, nu får vi se. Den var god i havet

vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)