Svar: 955
Tråde: 58
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Lynetterne passer indbyrdes, har set en der havde gjort det du ønsker.
Kontakt din nærmeste urmager (evt. omega forhandler), og forhør hvad de kan tilbyde dig.
•
Svar: 729
Tråde: 40
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Det kræver en god kniv og bagkasse lukker.
•
Svar: 68
Tråde: 10
Speedy Skrev:s.nissen Skrev:Citat:Så er spørgsmålet bare om alle urmagere har værktøjet og mode nok til at udføre arbejdet
quote]
Det har de, så du behøver ikke køre over 3 broer for at få foretaget den lille operation, forudsat at lynetten passer selvfølgelig
Fra Vanløse til Østerbro eller Frederiksberg så er den fikset på få minutter, når du har fundet en passende lynette.
Ja Ja ! Snakkede med urmageren, godt nok fra GULDSMED Dirks, hun sagde at hun aldrig havde udført jobbet og var desuden ret meget i tvivl, om det kunne lade sig gøre
Grunde til at hun ringede til mig, var en forspørgelse fra i weekenden om hvad en ny lynette kostede ! og når det blev Dirks var det fordi vi alligevel var i rødovre centeret for at købe vinter støvler til Columbus !
Men 1000 tak for svarene ! Er blevet klogere, tror dog ikke jeg vil forsøge mig med kniv endnu!
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg er autoriseret Omega forhandler, og det kan sagtens lade sig gøre, men du skal bestille lynetten fra modellen med safirglas på begge sider, for så er du sikker på at lynetten passer, vi kan ihvertfald sagtens lave operationen, men det kan Bo mølbak også, hvis det skal være på Sjælland.
MVH Peter
•
Svar: 68
Tråde: 10
Hej peter
Snakker vi om ref. 3573.50.00.
Ved du også hvad den vejl. pris er ?
•