05-03-2009, 10:52 AM
Så ankom mit 47mm Oris TT1-Diver langt om længe fra Precision Time. Uret blev bestilt d. 21. januar med levering inden for 5-14 arbejdsdage. Det gik imidlertid således, at leveringen trak ud. Men da forhandleren fik uret, gik det hurtigt: PT modtog uret tirsdag, hvor det blev sendt fra Manchester kl. 12.56, og jeg modtog uret dagen efter kl. 10.21. "Go FedEx". Her kunne PostDanmark lære en masse!
Mit første indtryk af uret er rigtig godt – og det har uden tvivl være ventetiden værd. Dette skal jeg nok skrive meget mere om på et senere tidspunkt, når jeg har haft uret i min 'varetægt' længere tid.
Nå, men som lovet følger hermed en (lang) række billeder af ’vidunderet’.
NB! Billederne er taget med min mobiltelefon (Sony Ericsson C905), så kvaliteten er ikke den bedste. 'Modellen' er derimod 'top dollar'

Mit første indtryk af uret er rigtig godt – og det har uden tvivl være ventetiden værd. Dette skal jeg nok skrive meget mere om på et senere tidspunkt, når jeg har haft uret i min 'varetægt' længere tid.
Nå, men som lovet følger hermed en (lang) række billeder af ’vidunderet’.
NB! Billederne er taget med min mobiltelefon (Sony Ericsson C905), så kvaliteten er ikke den bedste. 'Modellen' er derimod 'top dollar'

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)