|
Oris TT1 ankommet – endelig (mange billeder) - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Oris TT1 ankommet – endelig (mange billeder) (/showthread.php?tid=71249) |
Oris TT1 ankommet – endelig (mange billeder) - Sociologen - 05-03-2009 Så ankom mit 47mm Oris TT1-Diver langt om længe fra Precision Time. Uret blev bestilt d. 21. januar med levering inden for 5-14 arbejdsdage. Det gik imidlertid således, at leveringen trak ud. Men da forhandleren fik uret, gik det hurtigt: PT modtog uret tirsdag, hvor det blev sendt fra Manchester kl. 12.56, og jeg modtog uret dagen efter kl. 10.21. "Go FedEx". Her kunne PostDanmark lære en masse! Mit første indtryk af uret er rigtig godt – og det har uden tvivl være ventetiden værd. Dette skal jeg nok skrive meget mere om på et senere tidspunkt, når jeg har haft uret i min 'varetægt' længere tid. Nå, men som lovet følger hermed en (lang) række billeder af ’vidunderet’. NB! Billederne er taget med min mobiltelefon (Sony Ericsson C905), så kvaliteten er ikke den bedste. 'Modellen' er derimod 'top dollar' ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Re: Oris TT1 ankommet – endelig (mange billeder) - dreamwatch.dk - 05-03-2009 De er sku cool de Oris ure Re: Oris TT1 ankommet – endelig (mange billeder) - Joepete - 05-03-2009 Super fedt ur ... macho, elegant og med karakter i én og samme pakke - lækkert !!! Glæder mig til at se flere fotos af uret . - jjs - 05-03-2009 .. Re: Oris TT1 ankommet – endelig (mange billeder) - johnfyn - 05-03-2009 Flot klokke...tillykke med den...fed indpakning.....håber (det er jeg sikker på) at det var værd at vente på! Re: Oris TT1 ankommet – endelig (mange billeder) - DonWerner - 05-03-2009 Rigtig fedt ur. Nu hvor du har fået dit første "fix" kan du godt begynde og spare sammen til det næste. Abstinenserne melder sig indenfor de næste par dage. Re: Oris TT1 ankommet – endelig (mange billeder) - jacob jensen - 05-03-2009 Hvis det ikke er en KLASSE diver til prisen så ved jeg ikke hvad der er detaljer/finish er bare FLOT STORT tillykke med uret Håber du bliver glad for det og det bliver en keeper for dig ORIS fix holder er prima stof så de holdere længere Re: Oris TT1 ankommet – endelig (mange billeder) - Sociologen - 05-03-2009 Hehe, mange tak for det allesammen! Uret var værd at vente på, og det er en keeper Jeg har allerede kløen i fingerene efter et ur mere. Overvejer en 'beater'. Måske Seiko. Nænner ikke at 'skramme' min Oris. Og penge til en beater skulle nok være til at finde i budgettet (prisen på mit Oris var yderst 'rimelig' (6.900 kr. alt inkl.), så der er stadig penge tilbage på den 'konto'). Men for nu vil jeg blot beundre nyerhvervelsen Re: Oris TT1 ankommet – endelig (mange billeder) - hannover_dk - 05-03-2009 Farven på markeringer og visere er herlig tillykke vh Re: Oris TT1 ankommet – endelig (mange billeder) - Seamus_phpbb3_import15747 - 05-03-2009 Tillykke med det, det ser flot ud. Thomas |