Troede at Michael Kors var et "seriøst" design mærke...
Sygt nok at de tør lave ure, der så tydeligt har lånt alt fra et andet kendt design.
Mvh Kim 
Svar
Folk må selvfølgelig have den holdning de vil, men i mine øjne er det sørgeligt og sølle at lægge sig så tæt op ad et ikon.
Det gælder både Helson, Steinhart, TW Steel, hilfiger og hvad de nu ellers hedder.

Disse brands tjener givetvis en god skilling på aktiviteten, ellers havde de jo ikke gjort det, især ikke, vel vidende at de kan få en retssag smidt i nakken...

Men hvorom alting er, så er et brands værdi en subjektiv vurdering og i min verden vil jeg hellere gå uden ur end at gå med et steinhart eller et helson.
Ikke fordi de ikke laver fede ure eller kvaliteten er dårlig, helson laver sharkdiver og et par andre modeller som er fede... den steinhart vi ser længere oppe i tråden er nu også meget fed... Men de eskapader de roder sig ud med de her skamløse kopier gør at brandet i min verden bliver fuldstændig værdiløst og jeg ville ikke bære noget fra disse brands, uanset om det er en kopimodel eller en af de modeller hvor de rent faktisk selv har tegnet nogle af stregerne...

//Berg
Svar
Jeg tænker at de her modehuse sælger et (relativt billigt) ur til folk som egentlig ikke er ur-interesserede, men som gerne vil have et accessory til sommeren - og så må det gerne ligne et "rigtigt" ur. Uret holder måske et år eller to, og så har folk mistet interessen og vil prøve et nyt look.
Svar
Hindsgaul Skrev:Jeg tænker at de her modehuse sælger et (relativt billigt) ur til folk som egentlig ikke er ur-interesserede, men som gerne vil have et accessory til sommeren - og så må det gerne ligne et "rigtigt" ur. Uret holder måske et år eller to, og så har folk mistet interessen og vil prøve et nyt look.

Du har sikkert ret. Dem der køber disse ure aner ret sikkert ikke at designet er "lånt" fra en kendt model. Mit indtryk er at modeure sælges til ikke-ur-interesserede personer som derfor ej heller kender til original-designet.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)