Raymond Weil & Frederique Constant
Tillykke med uret. Det er rigtig flot. Longines laver fine ure, især kan jeg godt lide dem, der har lidt vintage look, så jeg er vild med tallene på skiven. Derudover har mærket en lang og veldokumenteret historie. Og jo, jeg forstår godt, at du gerne vil købe nyt, især første gang. Man føller sig lidt mere sikker.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • mic211
Svar
Flot ur, tillykke med det :-) jeg er vild med viserne :-)

Du skal jo lige være klar over at det kun lige er startet, på et tidspunkt begynder kløen igen, og du opdager at du bliver nød til at have et dykkerur... Derefter et beater og en flieger, så skal drømmen om et omega eller rolex realiseres og før du ved af det er du en af os ;-) det er dog ikke værst :-D
Svar
Ja, tillykke med et flot ur. Jeg har selv et Longines ur fra deres master collection og synes, at tallene og de blå visere samt skiven spiller godt sammen.

"Desværre" stjæler mine 2 Omegaer meget af armtiden, men sådan er det med flere ure Icon_smil
Mvh.

Jørgen
[-]
  • mic211
Svar
Jeg ligger ikke skjul på at jeg er rigtigt glad for Longines, som er et voldsomt undervurderet mærke i DK sammenlignet med resten af verden. Tillykke med det :-)
Svar
(07-07-2017, 05:57 PM)KimT Skrev: Jeg ligger ikke skjul på at jeg er rigtigt glad for Longines, som er et voldsomt undervurderet mærke i DK sammenlignet med resten af verden. Tillykke med det :-)

Tak Et mærke som også altid har talt til mig, så endelig ... Kan slet ikke lade være med at tjekke klokken nu!

Sent from my iPhone using Tapatalk

(07-07-2017, 12:16 PM)tg Skrev: Flot ur, tillykke med det :-) jeg er vild med viserne :-)

Du skal jo lige være klar over at det kun lige er startet, på et tidspunkt begynder kløen igen, og du opdager at du bliver nød til at have et dykkerur... Derefter et beater og en flieger, så skal drømmen om et omega eller rolex realiseres og før du ved af det er du en af os ;-) det er dog ikke værst :-D

Oh nooo Venter jeg lige med at sige herhjemme! Og dog lyder det meget godt

Svar
(07-07-2017, 09:26 AM)mic211 Skrev: Uret er landet ... Vel vidende at det er kontante fordele ved at købe brugt, så endte vi op med et nyt. Som novice betyder det rigtig meget rent faktisk at kunne se og føle uret på inden køb. Og som sagt jo et ur, som skal følge mig, så den skulle sidde i skabet.

En Longines et godt stykke indenfor budgettet, på 38,5 mm (har tidligere ifm. urkøb fået at vide, jeg har "a woman's wrist ..."), som var rigtig nem at vælge, da den først kom på

Tak for bidragene, de gjorde mig (meget) klogere

İmage

İmage

İmage

Ser fedt ud, tillykke med den nye klokke

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • mic211
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)