Køb af privat fra UK
(25-07-2015, 08:31 PM)maclerche Skrev: Det bliver ikke aktuelt med handlen med sælgeren fra UK, han har nemlig vist sig at være en svindler!
Jeg blev faktisk allerede mistænkelig  da han i korrespondancen via. mail kun skrev "Don".

Det er også ret mistænksomt at svare en mail vedr et ursalg med udelukkende at skrive de tre bogstaver...

Hej James
Jeg vil meget gerne købe dit ur og byder xxc kr.
Mine referencer er xxx og jeg har gode erfaringer med at anvende DHL til Danmark.
Hvordan tænker du at vi fortsætter herfra?

Svar:

DON
Svar
Jeg har mine penge på min konto 2 dage efter at folk har betalt mig til min paypal konto.

Jeg ved ikke om det skyldes at jeg har erhverskonto, men når man læser reglerne gad jeg ikke tage chancer med fremmede private med større beløb over paypal:

https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/ua...nt-full#r6

Er der problemer skal man ud i forklar mig røv og det er så irriterende.

Man kan underskrive og modtage en pakke, hvor indholdet ikke svarer til beskrvelsen. En mand fra Timezone fik engang et billede af et Rolexur istedet for uret. Det fandt han ud af kort efter modtagelsen. Men så skal man til at bevise hvem taler sandt. Der er fragt med Fedexx bedre da de ser hvad en pakke indeholder inden afsendelse.

Men ofte er problemet hvis der er problmer at eksempelvis et ur ikke svarer til beskrivelsen og man vil have penge igen. Et stand 1 ur bliver til stand 3 eller 4. Ja, så har man problemer.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)