Vidste I det?
Hæ, hæ, hæ.
Ham jeg skrev med på post og telemuseet var vældig imponeret af vores site.
Som han skrev det kunne være sjovt at sælge lidt til jer. Det lykkedes jo fint uden den store reklame, mit skal op i køkkenet at hænge når jeg engang bliver færdig....æggeur er det blvet forfremmet til. Så vil tiden jo vise om det holder til det.
En del stykker er der jo blevet solgt til os herinde. Lidt hyggeligt, og jeg nyder at se uret og tænke på historierne min mor har fortalt om den tid hun var på centralen Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
For slet ikke at tale om den patina uret har trods det at det ikke har været brugt, papirskive (gulnet) og lakken der er blevet mørk, eller det er jo messingen der blevet mørk trods lakken.... Icon_e_surprised
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
Ja forfra med uret - Man kunne tale så længe man ville - men taksten var hvergang 3 min per klik.

Jeg har købt et også - og det gør som dit, ringer lidt før 3 og 6 min - stopper ved seks og tikker så kort efter ud.

Ned med armen og det er trukket op og sat til 6 min - op med armen, og det starter og ringer. Husk at lade bagside sidde lidt løst så du får flot ringe kliiiing - og ikke et bok.

Sjovt med fin ensartet patina overalt - absolut -
İmage
og her ses selve skiven med junghans og de 6 min lidt bedre
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:For ikke at nogen skal sætte mig i kategorien "unødvendigt unørded" har jeg naturligvis også nu bestilt et. Håber hermed at ha reddet lidt agtelse.
vh

Den ved du godt du havde inden.... Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)