Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej igen.
Det med at nogle firmaer stadig bruger den inddeling er da ikke så underligt, prøv nu lige at kigge lidt på hvordan VI kigger på urene, går op i historien.... det er jo netop historien, dette her med de 3 minutter.... og firmaerne tager den del af legen med, er det så underligt. Det er jo nok noget med at sådan skal en chronografskive bare se ud, ellers er den forkert og har ingen historie, som der jo også bliver svaret til Loncar fra Omega. Ganske internationalt....
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•
Svar: 13
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg var inde og hente et Junghans centralur i fredags. Der er stadig et par stykker tilbage, og jeg er godt tilfreds med mit. Herlig historie.
Som bonus kan jeg oplyse at de har 2 modeller. Det store Junghans som på billedet, og et mindre, (og ældre gætter jeg på), som kun tæller 3 min, men tilgengæld har viseren en klassisk pileform. Dette ur er dog ikke fladt pga. en rund klokke, og derfor skal det monteres på en mellemring eller bores ind hvor den ellers skal sidde.
•
Svar: 400
Tråde: 22
Givet Likes: 2
I er ubegribelig nørdede...er i selv klar over det
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
•
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
John Rusel 1819-1900
Instagram:
Mvh
Lars
•
Svar: 13
Tråde: 4
Mit ringer 1 gang ved 2 min og 50 sek og igen 5 min og 50 sek. Viseren går herefter til 6 min og stopper, hvorefter værket kører i 10 sek og stopper (ikke mere kraft fra optrækket da).
Mon tale over 6 min var udelukket eller skulle telefonistinden sætte et lille hak på blokken og starte uret forfra?
•
John Rusel 1819-1900
Instagram:
Mvh
Lars
•
Svar: 1,094
Tråde: 196
Modtaget Likes: 143 i 54 svar
Givet Likes: 9
Jeg må bryde sammen og tilså at jeg har købt et centralur med 6 min skive fra ptt......
Nu jeg fik startet tråden og vi fik hele historien med, så synes jeg ikke at jeg ville være forududen sådan et.
god week-end
d.loncar
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
Loncar Skrev:Jeg må bryde sammen og tilstå at jeg har købt et centralur med 6 min skive fra ptt......
Nu jeg fik startet tråden og vi fik hele historien med, så synes jeg ikke at jeg ville være foruden sådan et.
god week-end
d.loncar
... Tillykke med den disposition. Den er i fantastisk overensstemmelse med nedenstående
alsendk Skrev:I er ubegribelig nørdede...er i selv klar over det 
Nørdede?? - Jo mer' jo bedre - Jeg er stolt af jer drenge.
Med ønsket om god WE, og venlig hilsen - Geodoc
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
For ikke at nogen skal sætte mig i kategorien "unødvendigt unørded" har jeg naturligvis også nu bestilt et. Håber hermed at ha reddet lidt agtelse.
vh
•