14-05-2010, 11:32 PM
jacob jensen Skrev:Ja de gør ikke trangen mindreAlle taber til DeepSeaen![]()
![]()
hvor er det du mener IWCen taber til Rolexet Claus![]()
FEDE billeder Claus den 2000m med lænke er da for fed og så den lume
|
Aldrig før
|
|
14-05-2010, 11:32 PM
jacob jensen Skrev:Ja de gør ikke trangen mindreAlle taber til DeepSeaen
14-05-2010, 11:39 PM
Ja helt sikkert men hvad med i forhold til en 14060 og SDer,som jeg husker det (nu har jeg ikke haft de 3 ure i hånden på samme tid) så kan IWCet sagtens
tåle en sammenligning med de 2 Rolex modeller,hvis vi ser bort fra værket hvor Rolex køre med in-house og IWC noget ETA som de har forbedret på (hvis jeg ikke tager fejl)
15-05-2010, 12:48 AM
Hej Jacob
I den prisklasse, synes jeg bestemt at du bør overveje en Seamater 300M Chronograph med cal. 3301/3303, som kan findes til ca. 15K. Efter min opfattelse et ur med en god størrelse, et super værk(omend ikke inhouse) og et lækkert design - mener også at kunne huske at du har haft kig på dette tidligere Jeg har selv dette 2594.50.00(ikke til salg Mvh. Rasmus
15-05-2010, 01:00 AM
Der findes ikke en smukkere Seamaster
jeg har haft den i tankerne men jeg syntes det er dumt at købe en chrono når jeg alligevel aldrig vil bruge det l,det er dyrere at servicer og mere sårbart fordi der naturligvis er flere "huller" ind til værket. Min diver skal bruges som et ur jeg kan have på når jeg bare er i almindelig afslappet tøj,uret vil leve lidt hårdt for når jeg ikke har dressur så skal mit ur bare være der uden at jeg skal tænke over det. Der syntes jeg ikke rigtig at Seamasteren passer ind jeg ville være for sart over for uret så passer det mig heller ikke helt med en diver der går til 300m,ved godt at man aldrig kommer til at bruge det men det betyder noget for mig alligevel Men det er et rigtig rigtig smukt ur
15-05-2010, 10:25 AM
jacob jensen Skrev:Ja helt sikkert men hvad med i forhold til en 14060 og SDer,som jeg husker det (nu har jeg ikke haft de 3 ure i hånden på samme tid) så kan IWCet sagtens Citat:in my opinion the aquatimer is the equal if not a better diver than the Sub or Dweller.It goes deeper without the escape valve and is a more advanced construction than both of the rolex watches and the bracelet is years ahead of rolex.The DS is another story.Willy
15-05-2010, 10:46 AM
Var jeg dig Jacob ville jeg gå efter en Aquatimer 3536 i SS. Det er den sidste fede Aquatimer IWC har lavet. Alt derefter er efter min mening for poppet.
Mvh Klaus Mvh Klaus
15-05-2010, 10:52 AM
Det er den med udvendig krans og holdt i sort og hvid ikke
så den IRL da jeg var i Nice det er også et virkeligt FEDT ur
15-05-2010, 10:55 AM
Jeps, 42mm, udvendig krans og kommer med sort eller hvid skive. Den findes også i en titanium udgave. John (Hannover) har et eksemplar han sikkert gerne viser billeder af.
Mvh Klaus Mvh Klaus
15-05-2010, 11:12 AM
KlausM Skrev:Var jeg dig Jacob ville jeg gå efter en Aquatimer 3536 i SS. Det er den sidste fede Aquatimer IWC har lavet. Alt derefter er efter min mening for poppet. Citat:I can agree with that klaus some of the way.Great watch but not so easy to sell again.Willy
15-05-2010, 11:53 AM
willy Skrev:KlausM Skrev:Var jeg dig Jacob ville jeg gå efter en Aquatimer 3536 i SS. Det er den sidste fede Aquatimer IWC har lavet. Alt derefter er efter min mening for poppet. Det er jeg uenig i. Jeg vil vurdere at den tværtimod er nem at sælge igen og sikkert vil holde prisen godt og måske endda stige lidt. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|